مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پراید 20 میلیون

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ

یکی از فانتزیام اینکه برم خواستگاری ..
پدر عروس ازم بپرسه
خوب آقا دوماد عزیز ، خونه .. ماشین ، کار ، پول چیا دارن ؟؟
بعد منم قاطی کنم کلید هـاچ بکــُـ پرت کنم تو صورتش بگم من اومدم خواستگاری، نیومدم خرید و فروش  !
یارو پدره هم سویچ پرایدمو ببینه و یه برق خاصی تو چشاش بیاد بعدشم بیوفته به پـام که بیا دخـدرمو بگیر و همش مالِ‌ خودت و اینا
منم بی توجه پراید 20 میلیونیم رو بیخیال شم و توی افـق محـو شم ...
یه همچین آدم دست و دل بازی هستم من ... :)))))))))))

 

***

 

شرکت سایپا در اقدامی ارزشی با صادرات پراید به عراق
.
.
.
انتقام خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس را خواهد گرفت

 

***


مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیزکن شاید با خاله ت اینا بیایم !!
.
.
.
.
.
.
.
خبر نداره بعد از دوساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم عاخرش از آب گلدون خوردم !!
:|
توقعایی دارنا !!!

 

***

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

هههههههههههههههه چه جالب
پاسخ:
:))
  • پرستو مهاجر
  • سلام 

    ظاهرا نسبت به وب تون اعتیاد هم پیدا کردم 

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    اگر این اعتیاد همراه با شادی و نشاط باشه و لحظات خوشی رو براتون رقم بزنه ، خیلی هم خوبه
    شاد باشید:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">