مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پشه...

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۶ ق.ظ

کور میشی بدبخت...بیا اینجا باهم نگاه کنیم خطاب یارو به پشه روی تلویزیون!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۶ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۳)

بابا پدرم در اومد تا عضو اینجا شدم که! ده تا اسم کاربری عوض کردم تا قبول کرد D: فقطم واسه یه لایک! آخه آدم انقد بیکار!
پاسخ:
من به شخصه از طرف بیان از شما عذر خواهی میکنم
حق با شماست
خیلی سخت گرفتن...........!
  • ساروی ریکا
  • هیچی حل شد!
    تا حالا از تو متن لینک نداده بودم, فک کنم چون http و از این جور مزخرفاتو نزدم این مشکل پیش اومده بود! این دفعه از رو آدرسش کپی کردم!!
    خدافظ
    پاسخ:
    خب الحمدلله
    شاد باشی
  • ساروی ریکا
  • n باره سلام
    نمیشه از هیچ راهی به خارج وبلاگ لینک داد؟!!
    پاسخ:
    n+1 بار سلام
    یعنی چی نمیشه؟چرا نمیشه؟
    یعنی سوالت و درست متوجه نشدم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">