مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پوتینِِ شیطون ...

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۵ ب.ظ

:)))

»هی به سوریه S-300 ندی!!«

»قطعا ؛همین طوره«

»هی سرگی S-400 بفرستید برا سوریه«

توضیح:S-400 سیستم دفاع موشکی بسیار قویتر و قدرتمند تر از S-300

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۵ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۵)

اقا این کیه میخواد مارو اتیش جهنم کنه؟؟؟خو اسمتونو بدین ببینیم کی هستین حداقل
من ب این اقای قرمز کلاه مشکوکم با من لج کرده.خخخخخخخ
فک کنم کار خودشه.خخخخخ
پاسخ:
جیگر: منم در جریان بزارین خو

آتیش جهنم؟؟!!!!
خخخخخخ
خُ عــــــــــــــــــاقا جان قرار نیس که فقط بخندی یکمم فک کن موقع امتحاناته موتور مغزتم فعال میشه
خخخخخ
پاسخ:
فامیل دور :

من شرمندم ::f45d4::
به پاسخ دهنده نظر تذکر داده میشه:arrow:

ببعی: کچل جان شما اول ببین کی اون نظر رو بی اسم جواب داده بعد تذکر بده
سیاسته دیگه! واسه همینه که میگن پدر و مادر نداره.
پاسخ:
والا
عاقا این زیاد حال نداد زیاد نخندیدم ولی منتظر پستای جدید ترتون هستم 
دمتون ولرم
پاسخ:
دم شما هم آتیش جهنم
خخخ
ایـــــــــــــــــــول به چکمه جون خودم...
پاسخ:
پسر عمه زا :

ایول به خودت !!::fdf5454::
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">