مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پ نـــــــــ پ

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ

رفتم در مغازه گفتم آقا نوشابه دارین؟
یارو گفت : مشکی دیگه!
گفتم : پ...
گفت: گمشوبیرون بی شعورعوضی! این چیه یاد گرفتن خودشونو مسخره میکنن.
گفتم : بابا میخواستم بگم پنیر هم میخوام.
کلی معذرت خواهی کرد و از خجالت من دراومد بعدش گفت: پنیر بسته ای؟؟
گفتم: پ نه پ! متری؟؟
گفتم و فرار کردم

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۴)

میشه پاسخ نظراتمو تو وب خودم بذاری ینی میشه .......
پاسخ:
فکر نکنم بشه
خیلی وقت میبره
حالا خدا رو چه دیدی شایدم شد
خیلی توپ بود خداخیرت بده برامنم نظر میذاری؟عزیز دل
پاسخ:
چشم
شما کد ابزار ما رو دیدید؟
  • میلاد گودرزی
  • دوباره سلام.
    لینک هر دوتا وب تون (خنده حلال و تکاور ) توی هر دوتا وب مون قرار گرفت.
    در مورد لوگو هم با عرض پوزش باید عرض کنم ، تبادل لوگو فعلاً نداریم.تا یه تغییراتی بدم و قالب رو آماده کنم.
    اگه خواستید میتونید لوگوی ما رو بردارید...اگر هم نه که...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    شاد باشید:)
  • میلاد گودرزی
  • سلام.

    ما یه جورایی اسباب کشی کردیم به آدرس

    http://mahdiyar85.blog.ir

    لطفاً آدرس لینک ما رو اصلاح کنید.

    در ضمن توی یه سایت دیگه هم در خدمتتون هستیم.به آدرس

    http://hezr85.blog.ir

    اگه مایل بودید اون رو هم لینک بفرمایید.

    بعد توی هر کدوم از این دو تا سایت بهم خبر بدید تا لینک تون رو قرار بدم.

    یاعلی...

    پاسخ:
    سلام
    منزل جدید مبارک
    همه لینک ها اصلاح شد
    لینک جدید هم درج شد
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">