مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پ نه پ جدید ...

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

رفتم یه مغازه لوازم ورزشی گفتم ببخشید اقا کش دارید؟؟؟
گفت:کش ورزشی؟؟؟؟؟
گفتم: پ ن پ کش شلوار
یکم نگام کرد خندید رفت واسم اورد
گفتم این کش ورزشیه؟؟؟
گفت:پ ن پ کش شلواره
دیگه هیچی کم اوردم...
من برم ی بلیط واسه ورود به افق بخرم

***

عاقد : النکاح سنتی.... دوشیزه خانم... با مهریه مذکور عایا وکیلم
عروس خانم : پ ن پ وزیرید خخخخخخخخخخخخ

***

میخوام واسه دوستم آهنگ ببرم میگه: میریزی تو فلش میاری؟
گفتم: پ ن پ میریزم تو نایلون. فقط خدا کنه نایلونش سوراخ نباشه

***

داشتم توفانی رو میخوندم و میخندیدم گودزیلای خانواده گفت:داری جوک میخونی؟

گفتم به تو چه فضول!
ها چته منتظر پ ن پ بودی
خو ضایع شدی به همیـــــــن سادگی به همیــــــــن خوشمزگی :)
روانی هم خودتی

***

از سر کار خسته برگشتم خونه داداشم منو دیده میگه با اتوبوس اومدی؟
میگم پ ن پ با اف 14 اومدم دم در پارکش کردم برو ببین ی دور باهاش بزن!

***

دبیرفیزیک روتخته یه فرمول نوشت.پشت سریم برگشته میگه:ببخشید این فرموله؟معلمه نه گذاشت نه برداشت گفت:پَ نَ پَ ساندویچ همبرگره،برو دوتا سُس بگیر بریزیم روش باهم بخوریمش....

***

داشتم برای نهار فردای بابام غذا میذاشتم بهش گفتم طبقه بالارم غذا بذارم (ظرف دو طبقه س)گفت پ ن پ طبقه بالا رو خالی بذار میخام اجاره بدم!!!!
یعنی در این حد به اونام سرایت کرده؟؟؟!!

***

امرتون چیه؟!!

تصاویر خنده دار روز (81 عکس)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۶)

آقا ببخشید فک کردک همه نویسنده ها مردن
دست وبال 6تاییتون درد نکنه خیـــــــــــــــــــــــــلی باحالید
دست خواهر های باحالم بی بلا
پاسخ:
این دفعه مورد نداره
تکرار نشه هااا
برای تنبیه رو تبلیغات 6 بار کلیک کن
آقا اومده بودید تو وبلاگم تبلیغ کردید بابا خیلی گلید
آقا اصن یه وضی مردم از خنده
اییییییییییییییول به داداشای گل
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:

از آبجیات هم تشکر کن خوووووووووووووووو
بعد میگن تبعیض نمیزاریم:)))))))))))))
سلام.
جالف بودش.
پاسخ:
ما همیشه جالفیم:دی
باباتون که خوبه اون روز پیر زن افتاد هفتاد و خورده ای ساله تو bus یه پ ن پ امد همین جوری داشتم هاج و واج نگاه میکردم 
پاسخ:
اینجوریاس دیگه

 آقا من عاشق تبلیغات شما شدم میزنه روز پدر مبارک اونوقت آبنما و شمعدون و قهوه ساز برقی ... تبلبغ میکنه به قول مامان بزرگم خدایا کجا برم داد بزنم؟
پاسخ:
کوچه بغلی :دی
درضمن خو نیگا کن نویسنده بشت کیه من آقا نیستم که :دی
سلام و خسته نباشید به خاطر مطالب خیلی قشنگتون و این که از طنز سالم استفاده می کنید من دانش اموز پیش دانشگاهی هستم و شب ها دیر به خانه می ایم ولی از سایت شما دیدن می کنم و لذت می برم اجرکم الله قابل دونستید برام دعا کنید
پاسخ:
هدف ما همینه :دی

ولی بشین درستو بخون:)
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">