مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پ ن پ جدید :))

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۳۳ ب.ظ

با سویشرتم کتریو گرفتم دارم میبرم بذارم رو بخاری مامانم میگه گرفتی دسات نسوزه؟؟؟
-
-
-
-
میگم پ ن پ هوا سرده گرفتم کتری سرما نخوره!!!!!

***

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده

با کلی ذوق به بابام نشونش مید میگه:بچته

پ ن پ!
اینو الان از اینترنت دانلود کردم نسخه

آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!

***

با دوستم تو خیابون راه می رفتیم .
یه موتوریه گوشیمو از دستم قاپید.
دوستم گفت گوشیتو دزدید؟

گفتم پ نه پ بردسیستم عاملشو آپدیت کنه برام فردا بیاره

***

تو ماشین نشسته بودیم چن تا تگرگ خورد ب شیشه.رفیقم پرسید تگرگه؟گفتم پ ن پ ابابیلن!رزمایش گذاشتن سلاح های جدیدشونو تست کنن

***

زنگ زدم ب دختره فوت میکنم میگه مزاحمی؟میگم پ ن پ نسل جدید کولرهای ال جی هستم با دو سیم کارت مجزا

***

ماشین رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاکن!زنگ زده میگه پراید مال شماست!میگم پ ن پ BMV بقلی مال منه شمارمو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!!

***

بعد از بیست سال کلا درس تموم شده و دکتر شدیم تو جشن فارغ التحصیلی عموم میگه:
دیگه نمی خوای درس بخونی؟؟؟
میگم:پ ن پ!می خوام از پیش دبستانی شروع کنم،شاید زمان کمتری طول کشید و رکورد جدید زدم:|

***

دوستم به تلفن خونه زنگ زده میگه علی خونه ای میگم پ ن پ پشت فرمونم
برگشته میگه ای بی معرفت کی ماشین خریدی و نگفتی
میگم کصافط به تلفن خونه زنگ زدی اونوقت پشت فرمون چیکار میکنم
رفیق ما داریم!؟

***

ریشامو زدم دوستم بهم میگه دوباره ریشاتو با ماشین زدی؟
بهش میگم پ ن پ این دفعه به خاطر روی ماه تو با موتور زدم

***

عکس:موتور....!

عکس جالب

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۳۳ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

بالاخره پسرین بیش تز اینا انتظار نیست
پاسخ:
جیگر: نخیر هم پسریم هم دختر...کافیه شما یه نگاه به پروفایل نویسنده ها بکنید.. مثلا خود من دخترم :)

عالی بودن مرسی سید جان

پاسخ:
خواهش میکنم
شاد باشید:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">