مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چادر من!!

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

چادر من !!!! توبا من بزرگ شدی!با لحظه های زندگیم همراه بودیـ

با من زیر باران ماندی و خیس شدیـ

با من قد کشیدیـ تغییر کردیـ با من زیر آفتاب گرمت شد ...

رنگ مشکی ات زیر نور آفتاب رنگ باخت تا رنگ از زندگی ام نبازد

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۳)

احسنت 
پاسخ:
جیگر: بعععله
سلام
خواستم لایک کنم گفت تو بیان ثبت نام کن
اومدم ثبت نام کنم میگه کلمه اشتباهه
خلاص ما رو گیر آوردی دیگه ؟
دیگه امتحان نمیکنم
پاسخ:
پسر خاله:)
سلام
واقعا من از طرف بیان معذرت می خوام
باور کنید سر این قصه کلی هم باهاشون دعوا کردیم اما سیستم شون اینطوریه دیگه
حالا انشالله دنبال برطرف کردنش هستیم
هندونه بزنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

متنایی که واسه حجاب میزارین عالیه

من یه دختر چادری ام ، با اینکه با اختیار سر میکنم اما واسم عادت شده بود

با خوندن متنای شما الان دیگه واقعا عشق میکنم وفتی با چادرم میرم بیرون ممنون

پاسخ:
پسر خاله:)
خیلی ممنون از شما بازدید کننده گرامی
این نظرت شما به ما دلگرمی میده
باعث افتخار ماست تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">