مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چه عددی داخل دایرَس ؟

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

زنگ زدم پشتیبانی

میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟

میگه: چون کندی سرعت دارین!

گفتم: دمت گرم خیالم راحت شد،

یه خانواده رو از نگرانی در اوردی !

پس دلیلش اینه!

البته خودمم شک کرده بودم!

:|||||||


***

طرف تولد همسرش بوده می‌گه: عزیزم خواستم برات گل بخـــرم دیدم خودت گلـــی واست کــــود خریدم...

***

یادش بخیرررررررررررررر |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه زمانی به محض اینکه مثلن تو فیلم خارجیا میگفتن چند هزار دلار، سریع تو ذهنمون 3 تا صفر میذاشتیم جلوش! اما الان بخوایم حساب کنیم گورگیجه میگیریم!!

***

بدون اینکه چشمت رو نزدیک مانیتور کنی بگو چه عددی داخل دایرَس ؟ اونایی که چشمشون کمی ضعیفه معمولا اشتباه جواب میدن!

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱۰)

من درست گفتم جایزمو بدین برم خیلی کار دارم
پاسخ:
چش حتما
براتونمیذاریم کنار تو یه فرصت مناسب بیا بگیر :)
بابا عینکی ام قتل که نکردم :دی
پاسخ:
خدا عینکو برا هیچ کس نخواد........
یه راس کور شه طرف هه هه :)
581
درسته
پاسخ:
فک کنم اره
  • بنده خدای موفق
  • 58
    درسته؟58
     
    پاسخ:
    ندانم
    من چشمام آستیگماته ولی عددش 581 نه؟
    پاسخ:
    اوه تو ام عینکی هستی ........؟
    سلام. من چشمم ضعیفه. 581 رو دیدم نمیدونم درسته یا نه؟
    پاسخ:
    اااا شما هم عینه سید عینکی هستی .........؟

    سلام

    چرا هیچکی نمیگه 58؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نکنه سرکاریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نکنه ما خیلی چشمامون سو داره؟؟؟

    پاسخ:
    زیاد حساس نشو
  • آرش کدخدایی
  • این که معلومه چه عددیه 581
    پاسخ:
    رفقا زیاد جدی نگیرید ها این جزو چیستانا نیستا
    در اصل خودمونم نمیدونیم چه عددیه
    هه هه هه ..............:)
    50؟
    پاسخ:
    خودمونم نمیدونیم :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">