مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چیستان شماره 7

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

چیستان - سری دوم - شماره 7 .........................................جایزه دا ر

هر سه روز یک چیستان

به بیشترین تعداد پاسخ صحیح جایزه داده میشه

عینه سری قبلی

البته جایزه بهتر میشه

فرض کنید راننده یک اتوبوس هستید مقصد اتوبوس از مشهد به شیراز است تعداد مسافرین 36 نفر می باشد و درتهران 23 نفر پیاده و 14 نفر سوار می شوند در اصفهان نیز 18 نفر پیاده و 5 نفر سوار می شوند . راننده چند سال دارد ؟


پاسخ چسیتان هفتم:

کف رودخانه نیل

پاسخ های صحیح:

تعداد کمی غلط پاسخ دادن

تو همن چیستان 6 قسمت نظرات برید ببینید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳۷)

20سال داره چون من خودمم رانندش و 20 سالمه
میشه سن خودم که من 21 سالمه
درود
خوب معلومه دیگه،23 سالشه ! یعنی من 23 سالمه ! راننده خودمم دیگه !
راننده هم سن خودمه
11سال
ههههههههههههه
تکراری
یعنی چی؟
من که جوابم درست بود
چرا نگفتین؟
پاسخ:
واسا ببکم جان

از اونجایی که راننده خودمم 20سال

  • کلاه قرمزی:)
  • مدیونید فک کنید من نظرارو دیدماااا
  • کلاه قرمزی:)
  • راننده 20 سالشه یعنی سنه خودم چون خودم رانندم خوووو :)))
    پاسخ:
    شوما حساب نیستی
    راننده که منم سنشم سن خودمه
    27 سال
    این  که خیلی ساده است
    معلومه که 18 سال.
    همسن خودم.

    آخه الان من هر عددی که بدم باید بگی درسته دیگه !!!

    از کجا میدونی من چند سالمه که بگی جوابت درسته یا نه ؟!!!

    حالا واسه اینکه دلت نشکنه 28 سالشه راننده هه

  • سید محمد حسین نایبی
  • 21 سال،
    چون راننده منم،من هم 21 سالمه
  • محمد اله دادیان
  • من 16 سالمه و راننده ی اتوبوس هستم
    پ.ن:یوقت فکر نکنید گواهینامه ندارما خخخخخ
    سن خودم میشه دیگه 14 سال

    ای شیطون

    اینو طرح کردی که سن کاربرا رو درآری؟!

    ههههههه

    خب من چون 23 سالمه اگه راننده اتوبوس باشم میشه 23 سال!!!

     

    سلام میشه سنّ خودم :)
    من محمد، 29 سال دارم!!!

    هم سن خودمه

  • سامان خط شکن جنگ نرم
  • هم سن خودمه دیگه!!!
    راننده خودمم...
    از اونجایی ک میگه شما راننده اتوبوس هستید ینی ما باید خودمونو راننده اتوبوس فرض کنیم و سن ما میشه سن راننده ک من 16 سالمه ینی راننده16سالشه گواهینامه نداره نشسته پشت اتوبوس.خیلی خطرناکه حسن.خخخخخخخ
    ای بلا با این کلک میخواهی سن ماها رو بدونی؟
    وقتی راننده خودمونیم ؛ سنشم میدونیم دیگه

    سن خودم چون فرض کردم من راننده ام
    20 سال داره ، خیلی هم خوشتیپه !
    فداش بشم الهی :)
    اگه من راننده هستم که خوب سن من دیگه !!!
    راننده 17 سال داره چون گفتی فرض کنید شما راننده اتوبوس هستید...
    راننده خودم هستم.سن خودم میشه


    میگما چیستانا داره خیلی آبکی میشه
    سلام جون من راننده اتوبوسم پس راننده سن من رو داره: به سن من میشه25 سال بقیه رونمیدونم
  • باشگاه پروازی ها
  • سلام راننده خود من هستم.
    سلام دوباره
    و سپاس فراوان
    چون من  راننده اتوبوس هستم پس راننده سن من رو داره.
     
      23 سال ( سن خودم )
    سلام دوستان با تشکر از شما من از این به بعد مطالبتون رو میام تو سایت میخونم اینجوری بهتره و اینکه دیگه مطالب رو به ایمیلم نفرستید یه بار دیگه هم گفته بودم اما نمیدونم چرا قطعش نکردید!!!!ایمیل من:emrooz@maildata.ir
    پاسخ:
    رفیق خودت باید بری انصراف بدی 
  • مقتدر مظلوم
  • سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

    از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

    لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
    لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
    ٢٤ سال چون راننده اتوبوس خود ما فرض شده ایم
    راننده که خودمم سنشم میشه سن خودم 
    ١٩ سال چون خودمم
    معلومه دیگه جواب سن خودم هست.