مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کامپیوتر رویایی

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۳)

پیرزنه به بسیجیه میگه ؟ننه ازدواج کردی ؟  بسیجیه با بد اخلاقی میگه  : نه
پیرزنه میگه : آفرین ننه ازدواج نکنین تا به امید خدا نسلتون منقرض بشه @@@@@@@@@@


بسیجیه به آبادانی گیر میده که چرا لباس آستین کوتاه پوشیدی ؟
آبادانی بهش میگه : کا به روح اعتقاد داری ؟ میگه : خوب آره
آبادانی : خو تو روح پدرت هوا گرم ................



بزار واست یه دهن جوک بگم :

کلاه قرمزی: آقای مرجی،شما میدونستی عباس آقا

غیر از شهین خانوم یه زن دیگه هم داره؟

مجری: زندگی مردم به ما چه ربطی داره!؟

کلاه قرمزی: بله منم دیدم به ما مربوط نمیشه رفتم

به یکی گفتم که بهش مربوط میشد

مجری: کی؟

کلاه قرمزی: شهین خانوم!

مجری: بچه مگه تو فضولی!؟ اگه زندگیشون خراب بشه

میتونی خودتو ببخشی!؟

کلاه قرمزی: مگه من مثل شمام که پدر مارو درمیاری تا ببخشیمون!؟ سه سوت خودمو میبخشم تازه به خودم جایزه هم میدم!

مجری: اصلاٌ کی به تو گفته عباس آقا یه زن دیگه داره؟

کلاه قرمزی: امروز کله ی عباس آقا رو دیدم،دوتا فرق داشت...میگن هرکی سرش دوتا فرق داشته باشه دوتا زن میگیره

مجری: بچه این حرفا همش الکیه!

کلاه قرمزی: اتفاقاٌ خودم هم شک کرده بودم،اگه اینجوری بود که شما با اون فرقی که رو کله ت داری باید حرمسرا راه مینداختی!


پاسخ:
کلاه قرمزی:) عالی بود دمت گرم کلی خندیدم 
دلمون باز شد ((((((((:
اوووووووووووووووووووووووووف چقدر دیر به دیر سایتتون رو آپ میکنین اه
پاسخ:
کلاه قرمزی:) حال نداریم ):
 یه کمم شما مارو بخندونید خوووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">