مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کجا made in ؟

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

مامانم اینا از مکه اومدن

خیلی خوشحال و خندان برگشته میگه با خارجی ها هم حرف زدم

میگم مگه بلدی ...؟

میگه اره ازشون ملیتشونو هم میپرسیدم

کجا made in ؟

? made in china 

? made in indonasia

کل فامیل ترکیدن یهو

الان دارم تیکه هاشونو جم میکنم

 

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

الان انقد دلم گرفته که هیچ کدوم از مطالبتون باعث خندم نمیشه
پاسخ:
برا همه این حالت پیش میاد گاهی غصه نخور
بابا ایول مامان
دمش گررررم
پاسخ:
یه همچین مامان با سوادی دارم من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">