مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کل کل بازدید کننده ها

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ


نفر قبلیت اطلاعات با ارزشی رو در اختیار داره..
چه جوری ازش بازجویی میکنی که به حرف بیاد..(از خودم شرو کنید)


-
دارش میزنم.


- ناخناشو با انبر دست میکشم..


- روغن داغ تو حلقش میریزم.


- با اسید موهاشو میشورم.


-
مجبورش میکنم با سیانور مسواک بزنه.


- من که دلم نمیاد..آخه دوسش دارم.


- اینقدر صبر میکنم تا خودش به حرف بیاد.


- باهاش منطقی صحبت میکنم راضی بشه..گفتگوی تمدن ها

-
قلقلکش میدم تا بمیره.


- سیخ داغ میکنم تو چشش.


- گردنشو با یه ضربه از 12 جا خورد میکنم.


- با شمشیر نصفش میکنم.

 

- بوسش میکنم اونم اعتراف میکنه.


- تیکه تیکش میکنم بعد روش نمک میریزم عفونت نکنه..آخه دوسش دارم.

- بهش برق 2009 ولت وصل میکنم.


- زنده زنده تشریحش میکنم.


- چسب قطره ای میریزم تو حلقش.

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۷)

بوسش می کنم
اعتراف می کنه
نشد از ی راه دیگه وارد میشم
از قضیه ی حمار (خر کردن طرف) استفاده میکنم(:
  • بنده خدا موفق
  • بیخیالش میشم
    پاسخ:
    آفرین بر شما
    یه کاری می دونم که روی آقایون خوب جواب میده ولی خب نمیتونم بگم برای بازجویی از خانوما فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه
    پاسخ:
    یگو دادا
    مججلس بی ریاست
    از نت محرومش میکنم!
    :))))))
    - گردنشو با یه ضربه از 12 جا خورد میکنم.


    پاسخ:
    :))))
    بنده خدا از گردن درد بی هوش میشه چطوری اعتراف کنه؟!:))
    یه نگاه کنم از ترس اعتراف میکنه :دی
    پاسخ:
    :)))))))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی