مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کل کل دانشجو و استاد!

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دانشجویی پس از اینکه در درس منطق نمره نیاورد به‏استادش گفت: قربان، شما واقعا چیزی در مورد موضوع این درس می دانید؟

استاد جواب ‏داد: بله حتما. در غیر اینصورت نمیتوانستم یک استاد باشم.

دانشجو ادامه داد: بسیار‏خوب، من مایلم از شما یک سوال بپرسم ،اگر جواب صحیح دادید من نمره ام را قبول میکنم‏در غیر اینصورت از شما میخواهم به من نمره کامل این درس را بدهید.

‏استاد قبول‏کرد و دانشجو پرسید: آن چیست که قانونی است ولی منطقی نیست، منطقی است ولی قانونی‏نیست و نه قانونی است و نه منطقی؟
استاد پس از تاملی طولانی نتوانست جواب بدهد و‏مجبور شد نمره کامل درس را به آن دانشجو بدهد.
‏بعد از مدتی استاد با بهترین‏شاگردش تماس گرفت و همان سوال را پرسید. و شاگردش بلافاصله جواب داد:
‏قربان شما 63 ‏سال دارید و با یک خانم 35 ساله ازدواج کردید که البته قانونی است ولی منطقی‏نیست.
‏همسر شما یک معشوقه 25 ساله دارد که منطقی است ولی قانونی نیست.واین‏حقیقت که شما به معشوقه همسرتان نمره کامل دادید در صورتیکه باید آن درس را رد می شد‏ نه قانونی است و نه منطقی! 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۹)

اصلا رمان نداره
  • دختر همسایه
  • آجی نمیخوایید یه نظر به نظرات ما بندازید؟
    آیا این کار درستیست؟
    جواب شما به نسل های آینده چیست؟
    پاسخ:
    جیگر:
    چرا نظر انداختم تایید نیز نمودیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    نه بی شک درست نیستتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ما جوابی برای نسل آینده نداریمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • دختر همسایه
  • پس کی نویسنده میشم؟
    پاسخ:
    جیگر: صبر داشته باش خواهرتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • دختر همسایه
  • اینم از این.
    حالا ثبت نام میشم؟
    من همون لی لی هستم.
    پاسخ:
    جیگر:  آفرین آبجی جان
    مدیر خودش رسیدگی میکنهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    چشم پسرخاله.
    الان این کارو میکنم.
    پاسخ:
    جیگر: باریک
    ناراحت نشدی که آجی؟
    من که عاشقتم.
    اصلا تا حالا خوشگل تر از تو ندیده بودم.
    پاسخ:
    جیگر: فدااااااااااااااااتم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    حالا که خودت میگی نیستی،حتما نیستی دیگه آجی.
    هر کس بیشتر از دیگران خودش رو میشناسه خخخخخخخخ
    پاسخ:
    جیگر: حالا من اومدم تواضع به خرج بدم تو بزن تو برجکم هاااااااااااااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    اتاقا خیلی هم خوشگلمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    بععلله تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    جیگر جون خیلی باحال بود دمت گرم.
    میگم الان عکست رو دیدم.
    خوشگلی ها.
    پاسخ:
    جیگر: قربوووووووووووووونتتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    خوشگل که نیستم...اما چون تو میگی لابد هستم دیگهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    مثل همیشه خیلی قشنگ
    پاسخ:
    جیگر: ممنونیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">