مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یافته های دانشمندان

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

ﺭﻭﻧﺪ ﺗﮑﺎﻣﻠﯽ ﻋﮑﺲ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ
ﻣﺎﻫﻪ ﺍﻭﻝ = ﻋﮑﺲ ﮔُﻞ ﯾﺎ ﻣﻨﻈﺮﻩ
ﻣﺎﻫﻪ ﺩﻭﻡ = ﻋﮑﺲ ﯾﻪ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﺗﺮﺟﯿﺤﺎً ﮔُﺮﺑﻪ
ﻣﺎﻫﻪ ﺳﻮﻡ = ﻋﮑﺲ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ
ﻣﺎﻫﻪ ﭼﻬﺎﺭﻡ = ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﺭﺟﯽ ﺗﺮﺟﯿﺤﺎً ﺳﻠﻨﺎ ﮔﻮﻣﺰ
ﻣﺎﻫﻪ ﭘﻨﺠﻢ = ﻋﮑﺲ ﺧﻮﺩﺵ ﺷﻄﺮﻧﺠﯽ
ﻣﺎﻫﻪ ﺷﺸﻢ = ﻋﮑﺲ ﻧﺼﻔﻪ ﺻﻮﺭﺗﺶ، ﺳﯿﺎﻩُ ﺳﻔﯿﺪ
ﻣﺎﻫﻪ ﻫﻔﺘﻢ = ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﻧﺼﻔﻪ ﺻﻮﺭﺗﺶ، ﺳﯿﺎﻩُ ﺳﻔﯿﺪ
ﻣﺎﻫﻪ ﻫﺸﺘﻢ = ﻋﮑﺲ ﮐﺎﻣﻞ ﺻﻮﺭﺗﺶ
ﻣﺎﻫﻪ ﻧﻬﻢ = ﻋﮑﺲ ﺑﺎ ﺭﻭﺳﺮﯼ، ﻣﻘﻨﻌﻪ ﯾﺎ ﺷﺎﻝ
ﻣﺎﻫﻪ ﺩﻫﻢ = ﺑﯽ ﺭﻭﺳﺮﯼ،ﻣﻘﻨﻌﻪ ﯾﺎ ﺷﺎﻝ
ﯾﺎﺯﺩﻫﻢ = ﺗﻤﺎﻡ ﻗﺪ، ﺑﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮ
ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻢ = ﺗﻤﺎﻡ ﻗﺪ ﺑﯽ ﻣﺎﻧﺘﻮ
ﺳﯿﺰﺩﻩ ﻭ ﭼﻬﺎﺭﺩﻩ ﻭ ﭘﻮﻧﺰﺩﻩ = یه صلوات بفرست ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﻧﺸﺴﺘه!

***

مورد داشتیم اسید پاشیدن به صورت دختره ولی هیچیش نشده!
لامصب آرایش نیس ، ایزوگام دلیجانه ، نم پس نمیده !!! 

***

بر اساس یافته های دانشمندان آلمانی

روزانه به مدت ۵ دقیقه نشستن در کنار یک فرد زیبا

کلسترول خون را کاهش میدهد و از ابتلا به بسیاری

از بیماری های مزمن جلوگیری میکند
.
.
.
حالا هر کی میخواد بیاد پیش من بشینه من حرفی ندارم

مهم سلامتی شماااااست ... والا

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۷)

دیگه چییییییییییییییی!!!!!
منبع رو هم ذکر کنم که وبم بدبخت بشه همه بیان سایت شما...........
: |
ولی جان من حلال کنید این عذاب وجدانه که خودتون میدونید آدمو از انجام کار باز نمی داره بلکه خوشی بعدش رو کوفت میکنه(من کلا وجدان ندارم : |)
ولی دم سایتتون گرم باش حال کردم ولی جدیدا دیر به دیر آپ میکنید که منو بدبخت کنید
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بعــــــــــــــــله اصن هدفمون از دیر آپ کردن بدبخت کردن شماستـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

آفرین کلاه قرمزی جان خسته نباشی...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) متشکرم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
آقا ی کلاه قرمزی شما سالم باشی ما رو بخندونی کافیه . مردم پیشکش
پاسخ:
کلاه قرمزی:) چش لیلا خانوم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
خجالت بکش به ناموس مردم نوبت میدادی ؟؟؟بد

پاسخ:
کلاه قرمزی:) من فقط نگرانه سلامتیه مردمم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
آقا یکم زود تر پست جدید بزارید که من هم بتونم با چیزا جدید وبم رو آپ کنم دیگه چقد کندید شما : |
ولی مردانه سایت توپی دارید که من شیش ماه دارم وبم رو از شما آپ میکنم : دی
ناراحت نشیدا مرسی(یکم زود تر پست بزارید دیگه)
پاسخ:
کلاه قرمزی:) ای روتو بررررررم
حداقل منبع و بگو وگرنه آهمون دامنگیرت میشه هااااااااا
کلاه قرمزی اگه شماخواستی کلسترول خونت بیادپایین رومن حساب نکن مثل توبیکارنیستم بشینم وردلت که کلسترولت پایین بیادیه دوسه سال بیشترتحملت کنیم...والاااا (اعتمادبه نفس شماروداشتم الان همون شرکت خربزه مشهدیموزده بودم و رودست اپلوآورده بودم وااالا)شوخی کردماناراحت نشی یه وقت...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اینا رو گفتی چون بهت نوبت زودتر ندادم
  • سیدعلی غضنفری
  •  باسلام
    وب خوبی دارید.لذت بردم.به من هم سربزنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">