مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه بار تو ماشین بودم....:)

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳ ق.ظ

یه بار تو ماشین بودم بابام هم کنارم نشسته بود که با یه دختره تصادف کردم . خداییش هم اون مقصر بود . تا پیاده شدم دختره تف کرد تو صورتم .اولش میخواستم مثه جنتل من ها با دستمال صورتمو پاک کنم و لبخند بزنم ولی جام نگرفت یه اخ و تف نیم کیلویی (همراه با عفونت سینوس) انداختم توصورتش یه عده پسر که دورمون جمع شده بودن داشتن آسفالتو گاز میگرفتن . یه زنه میان سال هم بهم گفت خیلی بی شعوری منم از دهنم پرید و گفتم تازه بابا مو ندیدی . که بابام هم پیاده شد و یه من اخ و تف انداخت توصورت زنه یه پیرمرده هم به بابام گفت : تو هم خیلی بی شعوری . بابام هم گفت بابامو ندیده بودی خدایا بیامرز اگه زنده بود روی تو حتما م*رید .
کلا شعور خانوادگی :-((((
و احتمالا شما :-)))))
ولی عکس العملتون:-(((((

***


یه بار مادرم بهم لیست داد و گفت سریع برو فروشگاه و اینارو بخر .منم زودی ماشینو برداشتم و رفتم تمام وسایل ها رو خریدم. تووی فروشگاه همه منو نیگا میکردن و لبند میزدن ،منم فکر میکردم خعلی خوشتیپ شدم.خلاصه کلی با استایلم حال کردم تا اینکه اومدم برگردم خونه ، تانشستم توو ماشین دیدم با دمپایی زنونه (دمپایی مامانم) اومدم بیرون ...ینی تا دو ماه پامو توو اوون فروشگاه نذاشتم


***


یه چند وقت پیش بایکی ازدوستام رفتیم رستوران خیلی گشنمون بود ؛ بعد دوستم گفت :
خیلی باکلاس برخوردکن اینجاخیلی انگار آنچنانیه .
رستورانش خیلی بزرگ بود من هرازگاهی اینور اونور رو نیگا میکردم میدیدم بعضیا رو اینگار اونورم میبینم :| زیادکلید نشدم بعدکه غذامون تموم شدگفتم : بذا برم دستشویی ، بعد بریم . بلند شدم با کلی کلاس و قیافه ، داشتم لبخند زنان میرفتم و نگام به دوستم بود آخه همش داشت ایما اشاره میکرد یهو محکم خوردم به آینه همه ترکیدن ازخنده :(
منم داشتم به دوستم فحش میدادم که چرانگفتی !
اونم که داشت ازخنده جر میخورد میگفت :
هی داشتم اشاره میکردم که...
هیچی دیگه پیشونیم تایه مدت کبود بود :|


***


دو روز پیش پای کامپیوتر عطسه ام گرفت ، نتونستم بگیرمش هیچی دیگه روی مانیتور تمام چیزایی که توی 24 ساعت گذشته خورده بودم رو با درصد ترکیب و میزان خلوصشون دیدم .
الان دو روزه مانیتور رو گذاشتم خیس بخوره ، آخه لامصبا پاک نمیشن :|


***


یه بار میخواستم بگم من عاشق عکسای دسته جمعی ام گفتم من عاشق دستای عکسه جمعی ام :|

ترول

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">