مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی...:)

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۰۴ ق.ظ

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم

.

.

.

.

.

دختره بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید

گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها :))

گفت :چاره ای نیس!

هیچی دیگه ، پول تک تک آیکونا رو جداگونه ازش گرفتم :|

***

یادم آید روز دیرین، خوب وشیرین، اول ترم، وقت بسیار، درس اندک…
اما اینک روز آخر، روز تلخ امتحانات، آخر ترم، وقت اندک
درس بسیار، درس بسیار، درس بسیار !
***

خط فقر که صد هزار تومان بود، یک میلیون تومان کلی پول بود!!
حالا که خط فقر شده یک و نیم میلیون تومان، ولی هنوزم واسه ما یک میلیون تومان کلی پوله!!!! :|
نـــه، واقعن چرا ؟!!!! :|

***

تو خارج حتی گداهاشونم خارجی حرف میزنن ….. :|

ما کجائیم و اونا کجا….

***

بچه ها توی کلاس داشتند سر و صدا می کردند که ناظم میاد تو با عصبانیت می گه : اینجا طویله است؟
یکی از بچه ها می گه : نه آقا اشتباهی اومدید!

ترووول

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۰۴ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۳)

  • به تو چه اسمم چیه ؟
  • آخری خییییلللللییییی باحاله البته خب دروغ هم نیست که آخه !!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    جک آخریو ایول
    پاسخ:
    خودتو ایول ......
    سلام و خسته نباشید
    خیلی مطالبتون جالب و خنده دار و نشاط آوره . من که هر وقت میام اینجا روحیه ی خوبی پیدا میکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">