مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه دعا میکنم آمین بگید

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دیشب نشستیم پای ماهواره سریال عاشقانه میبینیم. زن داداشم (که نوعروسم هست) برگشته با عشوه به داداشم میگه :اگه چی بشه تو منو میبری طلاق میدی؟ داداشم خیلی جدی برگشته میگه :اگه سکه برگرده به همون ۳۰۰تومن

***

دختره نوشته بود:
جای خالی تورو اِنقد با چشام آب میدم تا بازکنارم سبز بشی..!
فکر کنم مخاطبش یونجه بوده!

***

یه دعا میکنم
 آمین بگید:
خدایا!!!!!!!!!!
واسه ما که  مخاطب خاص جور نکردی...
لااقل مخاطب های رفیقامون رو بگیر
جیگرمون حال بیاد
خخخخخخخخخ...

***

مامان و بابام تو اشپزخونه دربارم داشتن پچ پچ میکردن منم فال گوش واستاده بودم
بابام گفت این پسره لامصب مشکوک میزنه خیلی بیرون میره شبا هم دیر میاد خونه
به نظرت میره دنبال دخترای مردم؟
مامانمم میگه این نه قیافه داره نه پول داره کی از این خوشش میاد اخه؟؟

من :ااااااا

و بازم من :اااااا

***

بعضی ها ابروی هرچی دانشجووعه بردن
نه مشروط میشن نه درسیو می افتن حتی حذف هم نمیکنن
واقعا خجالت اوره....

***

زوج خوش بخت :زن لال_مرد کر
زوج غریبه :زن کارمند_مرد کارمند
زوج مبارز :زن باسواد_مرد بی سواد
زوج با تفاهم :زن زشت_مرد زشت
زوج شکاک :زن خوشگل_مرد خوش تیپ
زوج بدبخت :زن پولدار_مرد بی پول
زوج عاقل :زن مجرد_مرد مجرد
زوج ایده ال :یافت نمی شود

***

گودزیلاهای امروز:

انقد با اعصاب من بازی نکنیـــــــــــــــد

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">