مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه سوال ازتون دارم

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
یه سوال ازتون دارم
مامانم ازتون خیلی تعریف می کنه!
میگه بچه های مردم تو خونه نمیزارن ماماناشون
دست به سیاه سفید بزنن
هه کار خونرو خودشون انجام میدن!
شما بعنوان یه بچه مردم اینجورید عایا؟!!!
***
عاشق اون لحظم که استاد جک میگه و هیچکس نمی خنده...

***

تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن!
خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم... ^_^
ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم
شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم! -_-
***
دست از طلب ندارم، تا جان من برآید/یا تن رسد به مدرک، یا جان ز تن درآید
***
ﺯﻥ:ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﯼ ؟. . . . ﻣﺮﺩ:ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﯼ ؟. . . . ﺯﻥ:ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ. . . . ﻣﺮﺩ:ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ. . . . ﺯﻥ:ﺍﺩﺍﯼ ﻣﻨﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ؟. . . . ﻣﺮﺩ:ﺍﺩﺍﯼ ﻣﻨﻮ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﯼ ؟. . . . ﺯﻥ:ﺑﺮﯾﻢ ﺧﺮﯾﺪ ؟. . . . ﻣﺮﺩ:ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﻡ
***
دوستِ عزیزی که سعی داری با دهن بسته خمیازه بکشی…
چه کاریه واقعن ؟ ! جاش سوراخای دماغت باز می شه خب بدتر میشه!
***
یـه سِری گـیگیلی هـا أم هــستن...
وقـتی از دمـاغـت درشـون مـیاری....
هـر چـقد مـیمالیشون زیـر ِ مـیز کـامـپیوتر
از دسـتت جـدا نـمیشن 
ایـنارو اذیـت نـکنین :))
ایـنارو بـاید پـاشد رفـت بـا آب شـُست:)))) 
***



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۳)

یه راه دیگم داره که با دستمال تمیز کنی هههههههههههههههههههه
پاسخ:
جیگر:
اونکه بععععله
کلاه قرمزی:) اگه با دستمال تمیز کنی لذت گیگیلی کردنو از دست میدی
واااااای خیلی بدی..اون چی بود در مورد گیگیلی نوشته بودی....ایییییییی
واقعا ک....نچ نچ نچ
با همچین آدمایی رفیقیم مااا!!!!!!!!
پاسخ:
خوبه که

ببینم تو چرا ناشناسی؟

کلاه قرمزی:) 
یه راهه دیگم داره بیبین
آره بابا من خیلی کمک می کنم میشینم سر رایانه تا آب و غذا را هم برام بیارند
پاسخ:
کلاه قرمزی:) مثه خودمی که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">