مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه سوال مهم داشتم...

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دختر خارجیه دیشب تو چت گیر داده بود : 
?where are you from 
گفتم: iran 
گفت: iraq saddam 
گفتم:no iran 
گفت: ooo ahmadi nejad 
گفتم: نه همون iraq !!!

***

تو عروسی بودیم گفتم اه اه چقدر اون دختره بد می رقصه،کوتاهم نمیاد،یه بند وسطه...! 
یهو خانم کناریم گفت: ببخشید! اودختر نیست! پسر منه...! 
گفتم ای وای ببخشید شما مادرشین؟ 
سرخ شد و گفت:خجالت بکش من باباشم...! 

***

یه سوال مهم داشتم... 

اگه "مروا" اسم دختره، پس "مروارید" هم یه جمله خبریه دیگه مگه نه،غیر از اینه ؟!

***

میگن اون دنیـا تک تک دیـوارهـا و مـبـل ها و فـرش ها و میزهایی 
که بهشون دماغتو مالیدی میان شهادت میدن ! 

گفتم که حواستون باشه

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۸)

ooooooooooo!!!!!
پاسخ:
کلاه قرمزی:) Oo
واااه یه سری ازبازدیدکننده ها چقدرباحالن...ادم خوددرگیری مزمن میگیره خداصبرتون بده
پاسخ:
کلاه قرمزی:) خوبه یکی مارو درک کرد

او نا که نمی گفتینم خودم میدونستم.
عاغا من اینجا رسما اعلام میکنم که افتخار میکنم به وطنم ایران  درود بر تمدن دیرینه م درود بر کوروش کبیر درود بر تمامی کسانی که تو این خاک متولد شدند واسه همین خاک جنگیدن و جزء همین خاک شدند اینو واسه اون نوشته ت که درمورد ایران و عراق بود گفتم فقط همین
پاسخ:
کلاه قرمزی:) وااااااای شما فقط بگرد دنباله ایراداااا 

اولا من که نگففتم وبتون زشته
دوما وبتون خیلی زشته
اینم برای اینکه عقده ای نشین همه جور نظری داشته باشین.
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اولآ من کی گفتم شما گفتین سایتمون زشته؟؟؟
دومآ من گفتم نظره همه محترمه نظره شمام محترمه

تاحالا کسی بهتون گفته وبتون زشته؟
فقط یه سواله؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) تا الان با افراد بد سلیقه برخوردی نداشتیم
شوخی کردم هر کسی یه نظری داره نظره همه هم محترمهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلامواقعاااااااااااااا وبت خشنگه من همیشه سر میزنم خیییییییییلییییییی دوسش دارم عااااااااالیه عالی میفهمی
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آره آره میفهـــــــــــمم
سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بازدیدمون خوبه که !!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">