مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه لحظه فکر میکنم دارم با کیووی صحبت میکنم...:)

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

بابا گفتن ابــــروی کلفـــت مُده

نه اینکه کل پیشونی رو ور دارن موکـــت کنی!

والا با بعضی از این دخترا وقتی صحبت میکنم


یه لحظه فکر میکنم دارم با کیووی صحبت میکنم…

***

فکر کن با دوست دخترت رفتی شمال دوست دخترت داره غرق میشه و تو فقط دو تا گزینه داری:
کدوم یکی رو انتخاب میکنی؟
.
.

.
.
.
.
.
 زنگ بزنی اون یکی دوست دخترت بیاد شمال؟

 همونجا بگردی یک دوست دختر جدید پیدا کنی ؟

***

به دختره میگم عکستو بزار تو والت(wall)...
میگه عکس عمتو بزن توالت بیشور... :|
.
.
.

.
.
.
.
آمریکا آمریکاااا
ما حمله میخوایم یالا یالا یالا...!!!!

***

ما بدبختی رو بوسیدیم و گذاشتیم کنار

.

.

.

.

.

حالا ول کن نیست میره و میاد میگه بوس بده... :|

***

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

ممنون،خیلی بهتر شد،ولی هنوز یه کم مونده
:)
پاسخ:
دختر همسایه:
خواهش می کنم
قبلا مودب تر بودی،اون موقع بیشتر دوستت داشتم،لطفا تو دیگه خراب نکن،تا حالا با چند تا وب جوک دیگه رابطه ام خراب شده چون چپ کردن
پاسخ:
دختر همسایه:
بله شما درست می فرمایید.تصحیح شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">