مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه نکته مهم 18+

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یه نکته مهم 18+ . . . . . . ..

به نام خدا خدایا خودت بنده خودتو دیدی .. داره دنبال حرفای خاک بر سری میگرده!!! من دیگه مزاحم نمیشم ، ولی یه گناه به جمع گناهانش اضافه کن، دهنشم سرویس کن ، یه ثوابیم :| به من بده کمک کردم مچشو بگیری والا با این نوناشون

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۰)

خخخ کلاه قرمزی جان دوستان راس میگنا.. خخخ اول خودت منحرفی که به فکر اینچیزا میوفتی خخخ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آی آی توام رفتی ادامه ی مطلب داری الکی توجیه میکنیااااااااا تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • لینکن باروز
  • حالا خوبه چیزی برای گناه کردن نذاشتی...!!!
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) نیت پلیدت معلوم شد دیگــــــــهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    نه تو ورخدا میخوااااای بزااااااارمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    تسبیحمو بکوبم تو صورتت هااااااااان؟؟؟؟؟؟تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    آقا من سنم بالای هجده ساله. اینجا هم نوشته +18. حالا من گناهکارم یا نه؟
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)باید بین علما جلسه تشکیل بشه
    کلاه قرمزی؟؟؟!خجالت نمیکشی تو؟؟؟!اصن شاید موضوعش بزرگونه بوذ بچه میخوند نمیفهمید.خب تو خودت ماده ت مستعده منحری برادر من دیگه!!!!
    ای بابا اومدیم تو مطالب خاک بر سری که...منو باش فک کردم میخوای دمای اتافقو بگی که بالای 18 درجس خب از اول میگفتی....خخخخخخخخخخخ
    منم شدید بایادگارموافقممممم
    حالا اثن ی سوال فلسفی................
    کی گفته همه نکته های +18 خاک بر سری اند عایا؟؟؟؟
    و اینگونه بود که کلا قرمزی مضنون حساب شد.....طبعن دهن خودشم سرویس خواهد شد خخخخخخ
    پاسخ:
    جیگر: کلاه قرمزی جان تحویل بگیر:)))))))))))))))))))))))

    باوریدم.

    خوب خدایا کلاه قرمزی رو بفرستش ته صف.

    پاسخ:
    جیگر: تا کلاه قرمزی باشه دیگه از این پستا بزارهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    خدایا  تا الان بازدید 194 تا بوده به 200 رسید حسابمونو برس. دست درد نکنه خدا جون ولی یادت باشه خدا اول صف خود جناب کلاه قرمزیه.
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)عــــــــــــــه به من چه من فقط امتحانتون کردم همین بوخدااا

    جناب کلاه قرمزی یادت باشه که چاه کن همیشه ته چاهه.

    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) ما تکنولوژی داریم خودمون نمیفتیم تهه چاه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">