مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یکی از بهترین حس های دنیا

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

یکی از بهترین حسای دنیا اینه که :
عشقتو بغل کنی
و در مقابل

اون تو رو "محکم تر" بغل کنه

.
.
.
.

بعد همینجوری تو فشااار.. اون فشااار
تو فشار..اون فشارر
.
.
.
.
.
هر کی زودتر گوزید بازنده میشه !!!

 

 ***

گه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی

چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده

هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!

 

***

 

امروز به مامانم میگم: "یه چایی هم برا من میریزی؟"
میگه: "التماس کن!!!" :| :))))

 

***

 

سرِ کلاسهای دانشگاه ؛ اگه یه پسر عطسه کنه: هیشششش

اگه یه دختر عطسه کنه:
عافیت باشه
ایشالا خیره
دستمال برسونید به خانــم
بخاری ها رو روشن کنید
عــآآآغــآآآ خـــُـــ اون پنجره رو ببند یخ کردن همه!!! :|

 

***

 

دیروز اسم مودم وایرلس‌ام رو گذاشتم
"اگه میتونی هک‌اش کن"
امروز وقتی از خواب پا شدم دیدم اسمش شده
"عن شدی؟" :)) :|

 

***

 

ولـــنتـــایـــ­ن ولـــنتـــایـــ­ن ..
.

.

.

.

.

.

نـــنـــگ بـــه نــــیرنـــگ تــــو پــــول جـــوانـــان مـــا مـــــی چــــکد از چنــــگ تــــو

 

***

ترک قلیون یکی از آسون ترین کارهاست.

.
.
.
.
.
.
.
.
من خودم 100بار تاحالا ترک کردم

***

یه همچین دوست های دلسوزی دارم من....

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">