مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﭼﺮﺍﻏﺎﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﯿﻦ

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﻏﺮﻭﺏ۳۱ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

ﮐﻪ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ

ﺍﺷﮏ ﺍﺯ ﭼﺸﺎﻡ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ ﺷﺪ . . . !

ﭼﺮﺍﻏﺎﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﯿﻦ ، ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺍﯼ ﻫﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺳﯿﻨﻪ ﺑﺰﻧﻦ ! تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۱)

خداااااااااااااااااااااا
نمیشه کل مدرسه های دنیا نابود شه عایا ؟؟؟؟؟؟
حال بهم زن تر از مدرسه تو دنیا چیزی نیس
:||||||||

تسلیت
مخصوصا وقتی به خردادش فکر می کنم
من دیگه نمیتونم از شدت گریه حرف بزنم

قابل توجه آقا محمد
ما هفتادیا اینجا بوقیم؟

مگه چند روز میتونم خودمو به مریضی بزنم؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) به سرطان فکر کن |:
البته اگه از آمپول نمیترسی در غیر این صورت آغاز ساله تحصیلی را به شما تسلیت میگووووویم ((((:
کارازسینه زدن گذشته بایدزااااااارزد 
پاسخ:
کلاه قرمزی:) زار بزن عزیزه من زار بزن اینجا همه غم دارنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
منکه دلم برای مدرسه تنگ شده 
خوب چیه؟
من که اشکالی توش نمی بینم
پاسخ:
کلاه قرمزی :) بچه خرخون |:
منکه دلم برای مدرسه تنگ شده 
خوب چیه؟
من که اشکالی توش نمی بینم

آقا من نمی خوام برم مدرسه
پاسخ:
کلاه قرمزی:) خودتو بزن به مریضی نرو برای مشاهده کلیک کنید

صحبتی ندارم جز اینکه خدا صبری عجیل بهشون بده..........
پاسخ:
کلاه قرمزی:)تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
عاغا من مداح باشه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) باشه
این مخصوص دهه هشتادیاست.خاموش کن برقارو هشتادیا میترسن ریا بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">