مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﻌﻠﻤﺎ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﺮﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺪﻡ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ؟؟؟
ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﺍﻭﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﮐﻪ
ﭼﺮﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺪﻩ :|

 ***

آقا صبح رفتم پارکینگ پراید 111ex رو ورداشتم !داداشم اومده میگه امروز من لازمش دارم تو پراید 132 رو وردار!گفتم خوب تو کارتو با اون پراید 141 راه بنداز تا من این 111sx رو بدم به دایی که بره تعمیرگاه باهاش پراید صبا رو بیاره؛ماشینامون :O
داداشم :|
گفت کلافم کردی اصن اون پراید131 رومیبرم گفتم خواستی با پراید هاچ بک برو اونم هست!!!فهمیدین مایه داریم یا ادامه بدم ؟!

 ***

 یکی بهم مسیج داد گفت: عاشقتم ...
گفتم : منم همینطور
گفت: جدی؟ توام عاشق منی؟
.
.
.
.
گفتم: نه دیگه! الان جفتمون عاشق منیم
:))))

***

یارو رو برق 3 فاز میگیره پرت می کنه ،
بلند میشه میگه : اگه مردین یه فاز یه فاز بیان جلو

 ***

اونایی که IQ بالا دارن جوابش چی میشه؟؟

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۸)

33
جواب میشه
66/2=33
گفتم با بقیه فرق کنم ههه
پاسخ:
تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز.
  • A ♣♧ M ♣♧ I ♣♧ R™
  • خوب بر و بچسو گیر میارینـــــــــا!!!!
    پاسخ:
    ما که نفهمیدیم چی گفتی ولی حتما حق با شماست
  • ساروی ریکا
  • ما با وجود این دانشمندا دیگه نباید غمی داشته باشیم!
    خخخخخخ
    پاسخ:
    بهله
    دوشواری............؟
    شما اینجا دوشواری میبینی؟

    ااا ! چقد همه باهوشناا!

    پاسخ:
    اره هاااااااااااا
    همه جواب دادن
    33
    جمع هر دو عدد در بالا نوشته میشه
    پاسخ:
    هزار آفرین
    جواب شما هم صحیح است
    :))))

    33

    ok?????

    پاسخ:
    صد آفرین بر شما
     جواب شما صحیح است
    شما برنده ی دو دستگاه اجاق گاز تک شعله(فندک) می شوید:)))))
    33
    پاسخ:
    آفرین بر شما
    جواب شما صحیح است
    شما برنده ی یک دستگاه اجاق گاز تک شعله(فندک) می شوید:)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">