مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﺎﺭ...:)

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۲ ب.ظ
ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﺎﺭ  3 ﺷﻐﻞ ﭘﺮﺧﻄﺮ ﺩﻧﯿﺎ
ﺭﻭ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ:
.
ﮐﺎﺭ ﺩﺭ ﻣﻌﺪﻥ ﺫﻏﺎﻝ ﺳﻨﮓ
.
ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺁﺳﻤﺎﻧﺨﺮﺍﺷﻬﺎ
.
.
.
ﻋﻤﻪ ﯾﮏ ﺍﺩﻣﯿﻦ ﺑﻮﺩﻥ |:
***
تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه..... بعد از 10 ثانیه گفت : سلام چطوری؟
منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
گفت: چیکار میکنی؟
گفتم:آدم اینجا چیکار میکنه؟!؟
دوباره گفت :میتونم الان بیا اونجا؟
عصبانی شدم گفتم:نه هنوز خودم کار دارم
یهو دیدم داره میگه:"من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیوونه ای تو دستشویی داره جواب سوالای منو میده."
***
مادربزرگم همیشه میگه موقع خوردن آب حتما ۳ بار بسم ا... بگید , چون ۳ تا جن در آب وجود داره …. . . .
۲ تا هیدرو جن و ۱ اوکسی جن
***
چیزی که واقعا هست
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۲ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

مردم از خنده...

تلفنه خیلی جالب بود مرسی واقعا.

سلام
پیشاپیش یلداتون مبارک
خیلی پستهای جالب و خنده داری گذاشتین دستتون درد نکنه. راستش بعضیا حالمو گرفته بودند داشتم از غصه دق میکردم.گفتم بیام اینجا یه کمی حالم بهتر بشه. حالا خیلی حالم بهتر شده ممنونم
پاسخ:
سلام یلدای شما هم مبارک
خیلی خوشحالیم که قدری در تغییر حال و احوال بازدید کننده گان تاثیر گذاشتیم
همیشه خوشحال و خندان باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">