مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﻓﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ ...

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

جسارتا یه معلم داشتیم می گفت گوساله ها به حرف من گوش بدبد من جای پدرتون هستم !!!

 ***

 

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﻓﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ ﮔﺮﻓﺘﻢ،
ﺩﯾﺪﻡ ﺣﯿفِ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻧﺬﺍﺭﻡ

.
.
.
.
.
.
..
.
اهم

ﺷﺎﻋﺮ شاعر میفرماید:

ﺧـــــﻮﺷـــﺎ ﺁﻥ پیجی ﮐﻪ ﺍﺩﻣﯿﻨﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ
خـــــوشــا جانی! که جانانش تو باشی
خوشی و خرمی و کامرانی
کسی دارد که ادمینش تو باشی

 ***

زن باید خوشگل ، خوش هیکل ، آشپزی خوب ، وارد به تمامی استایل ها و ماساژور نمونه باشد حالا:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اخلاقش با کتک درست میشه مهم نیست =))))))

 

 ***

 

ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺩ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﯽﺁﻓﺮﯾﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﺵ ﭼﯽ ﻣﯽﺁﻓﺮﯾﺪ ؟
.
.
.
-1. ﭼﯿﺰ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﻤﯽﺁﻓﺮﯾﺪ
-2 ﭘﯿﺮﺍﺷﮑﯽ
-3ﻣﺮﻍ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ
-4 ﻓﻀﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ
ﺩﺧﯿﺎ ﭘﺮﭼﻤﻮ ﺩﺱ ﺑﻪ ﺩﺱ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺒﺮﯾﻦ ﺑﺎﻻ ...
;)))))))

 

 ***

 

آیا از پست های من راضی نیستید ؟
آیا از من خسته شده اید ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سرتان را به نزدیکترین دیوار بکوبید :|
همینه که هست :V

 ***


  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

سلام
شرمنده اما به نظرم سایت شما خنده حلال نیست
همون خنده بازار فیسبوک هست
پاسخ:
بله سایتما خنده حلال نیست::

فقط یک ماهه یعنی تا آخر فروردین

 مطمئن باش اگه این مدت کسی نخنده هیچیش نمیشه باید حرمت فاطمیرو نگهداشت

به نظر من از خوده بیننده های وبلاگتون نظر بخواید که تو فاطمیه مطلب طنز بزارید یا نه ببینید خودشون چی میگن

بازم خود دانید من فقط نظرمو گفتم

یاعلی

 

پاسخ:
ممنون از نظرتون
به نظر خودمم هم بهترین کار این هستش که نظر سنجی کنیم
حسین چطوری دلت میاد تو فاطمیه پست طنز بزاری ):
پاسخ:
سلام
تو ایام فاطمیه پست طنز نمی گذاشتیم و کلا وبسایت تعطیل بود
تازشم مگه ایام فاطمیه تموم نشده؟؟؟
نه جدی میگم اخه محل ما 10 شب مراسم بود تا شب شهادت حضرت
البته شاید محل شما الان مراسم باشه چون این جور ایام رو معمولا چند دهه پشت هم مراسم میگیرند
که ما اگه بخواییم تعطیل کنیم باید 2-3 ماهی تعطیل کنیم
البته این وظیفه ماست و در این شکی نیست
باز هم ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">