مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﻣﺮﺍﺣﻞ ﭘﺬﻳﺮﺍﻳﻲ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ:

1- ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ
2- ﻗﺴﻢ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺮﺩﻩ ﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ
3- ﺗﻮﺳﻞ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺑﺪﻳﻦ ﺷﺮﺡ ﮐﻪ ﻣﻴﻮﻩ ﻳﺎ ﻏﺬﺍﻱ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺭﻭ ﻃﻲ ﻳﮏ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺁﮐﺮﻭﺑﺎﺗﻴﮏ ﺑﻪ ﻟﺒﺖ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﻣﻴﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﻴﮕﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﻫﻨﻲ ﺷﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺨﻮﺭﻱ
4- "ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺣﺲ ﺗﺮﺣﻢ ﺩﺭ ﻣﻬﻤﺎﻥ ، ﻣﻴﮕﻦ "یعنی ﺗﻮ ﻓﮏ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﻣﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﻴﻢ ﮐﻪ ﻫﻴﭽﻲ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻱ ؟
5- ﺗﻴﺮ ﺧﻼﺹ: ﺑﺨﻮﺭ ﺣﻴﻔﻪ ، ﺍﮔﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭﻳﻢ ﺩﻭﺭ ﺑﻨﺪﺍﺯﻳﻢ !

 

مراحل خداحافظی از مهمان:

1- علامت دادن خانم مهمان به همسرش با سر و چشم
2- برخواستن آقای مهمان و صداکردن همسرش و گفتن خوب دیگه ما رفع زحمت کنیم؛ اصرار مجدد برای حفظ مهمان توسط صاحبخونه
3- ادامه صحبتها تا دم در؛ گفتن خداحافظی چند بار
4- بوق زدن و دست تکون دادن
5- مشاهده رفتن مهمان تا هنگام خروج از کوچه :))))))

***

تا کجا می خوایم پیش بریم خوووووووو 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۶)

واس چی کلاه قرمزی؟؟؟با من مشکل داری عایا؟؟؟؟
اگه هم داری مهم نیست ب سلامت.خخخخخخخخ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) یه روز خوب میشی من امیدوارم  ::fd4f5d4::
من میتونم از تو یکی خیلی باحال تر پست بزارم حسین.خخخخخخ
تو میترسی جاتو بگیرم اینو میگی برو بابا.خخخخخخخ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اعتماد به نفسه تو رو خر داشت الان سلطانه جنگل بود=))
ولی خدایی تا حالا خواننده ب این باحالی داشتین؟؟؟ب این باحالی و باجنبه ای من تو ی چت رومی هستم تا میرم تو سلام میکنم همه میخندن این داش حسین هم کم اورد الان این شکله رو گذاشت.خخخخخخخخخ
حالا اگه نویسنده خواستین من میتونم بیام منم بزارین تو نوبت اگه دوست داشتین
راستی من اعتراض دارم عاقا این حسین شکل میتونه بزار خیلی چیزا رو باش شکلکاش بیان میکنه منم شکل میخوام
ولی خدایی حسین کم اوردیا.خخخخخخخ
پاسخ:
فامیل دور :نویسنده که میگیریم ولی تو خیلی داغونی باید بررسی بشی::fdf5454::
کلاه قرمزی:) اگه این بیاد من من از اینجا میرم





شما رو نمیدونم اما به نظرم چهارمیه دوست دختر من نازه خیلی باحاله خصوصا با اون آهنگش....
آهـــــــــا حالا دسته جمعی بخونید
دوست دختر من نازه...
خخخخ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آره منم خیلی خوشم اومد خخخخخ
خیلی باحال بود اون تروله صد در صد واقعیتو میگفت این شعرای جدید مزخرف
اون مهمونا هم ک واقعا اینجوریه خو شاید ادم کار داشته باشه نخواد بمونه
فقط ی چیزی ی بار رفته بودم خونه فامیل دور ازم میخواست ک شب بمونم شام بعد من بهش افتخار نمیدادم دیگه دید اینا جواب نمیده بهم میگفت تورو خدا پاشو شلوارتو در بیار منظورش این بود ک شب بمون خو برادر من تو ک دانشجوی این مملکتی این حرف ینی چی؟
درکل گفتم هم ی خاطره باشه هم این رو هم اضاف کنی ب لیستت بد نیست بعضی جاها مثل خونه حسینشون میگن تورو خدا پاشو شلوارتو دربیار.خخخخخخ
پاسخ:
فامیل دور: برو عموووووووووو
والا
پاسخ:
فامیل دور: ها والا ::fdf5454::
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">