مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خدا شاهده ما هم مثل شماییم...:)

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ب.ظ

آیا از صبح تا شب درفیس بوک و اینترنت علاف هستید؟
آیا هر روز شما مثل روزهای دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتی ندارید؟.
.
.
.

.
ما هیچ پیشنهادی برای شما نداریم!!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم
***
اومدم خونم دیدم زنم شام درست نکرده !
عصبی شدم گفتم ضعیــــــــفه چرا شام نداریم و سرمو محکم زدم کنـج دیوار و رفتم بزنمش ...
یهو یادم اومد زن ندارم :| !
هیچی دیگه عــَـن شدم رفت
.....
***
وقتی یه خانم سینه هاشو عمل می کنه
.
.
.
.
.
واسه تبریک چی باید بهش گفت دقیقن؟؟

چرخش بچرخه ؟

پستوووووونِ نو مبارک ؟

سایز جدید مبارک؟؟
***
واکنش زنها بعد از نگاه شوهر شون
.
.
.
.
زن اروپایی : عزیزم این نگاهت رو دوست دارم
زن امریکایی : چیزی شده عزیزم ؟
زن ایرانی : چیه ؟ بیا منو بخور ...;))))

***


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۷)

افرین بر شما...خوشمان امد...هه هه هه

بی ادب

سلام

لینک شدید منو به نام چتر حجاب لینک کنید...سپاس

سربلند و پیروز باشید
پاسخ:
ممنون
لینک شدید

نیایش های شهید چمران آرزو داشتم که تجلی صفات خدایی را در همه جا و همه کس ببینم جمال و جلال و کمال و علم و خلاقیت و عشق و محبت و اخلاص و انسانیت را در مدار زندگی بیابم
آرزو داشتم چه آرزوهای دور و دراز چه آرزوهای طلایی که احساس می کنم همه اش خاک شده
اکنون ناامید و دلشکسته دست از آرزو برداشته ام و تسلیم قضا و قدر شده ام
خوش دارم از همه چیز و همه کس دل ببرم و جز خدا انیسی و همراهی نداشته باشم
خوش دارم که زمین زیراندازم و آسمان بلند رو اندازم باشد و از زندگی و تعلقات آن آزاد گردم
خوش دارم که مرا بسوزانند و خاکسترم را به باد بسپارند تا حتی قبری در این زمین اشغال نکنم
خوش دارم هیچ کس مرا نشناسد هیچ کس از غمها و دردهایم آگاهی نداشته باشد هیچ کس از راز و نیازهای شبانه ام نفهمد هیچ کس اشکهای سوزانم را در نیمه های شب نبیند هیچ کس به من محبت نکند هیچ کس به من توجه ننماید
جز خدا کسی را ن...
پاسخ:
خیلی زیبا بود
خیلی ممنون
سلام
وبلاگ جالبی دارین

پاسخ:
ممنون

  • فرامرز کشوری
  • شمام وبلاگ بَس باحالی دارین..
    لینکتون میکنم، بی هیچ انتظاری.. :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون

    فقط خنده فرمودیم و حضرت شما رو دعا خیر نثار کردیم
    باشد همیشه زنده و پاینده باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید و همیشه شاد و خندان
    کوچیکه شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">