مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

80+

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

80+ 









































واسه این سن فقط ایزی لایف داریم...میخوای؟!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۵)

  • محمد مهریزی
  • داداش خدا وکیلی دمت گرم خیلی دعات کردم من واقعا دپرس شده بودم گفتم بیای یک سایت خنده دار بقیه سایت ها مزخرف بود ولی سایت تو هم مطالبش جالب بود هم زیاد بود دمت گرم بازم از این پستا بذار چاکرتیم
    وای خخخخخ از هر چی تا حالا خوندم تقریبا باحال تر بود خخخخ
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)
  • خخخخخخخخخخخخ
  • خیلی خری ......
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) خواهش میکنم اختیار دارید 
    این حرفا چیه 
    خریت از خودتونه
    هههههههههههههههه
    آخرشی ب خدا!!!!!!!!!
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    بی مزه با چه برق چشمی اومدم
    پاسخ:
    خخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">