مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

GLX اینجا ! GLX اونجا ! GLX همه جا !

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

آقا امروز تصمیم گرفتم با کفش جدیدم برم مدرسه برای امتحان . باورتون نمیشه کفشم راحت رفت تو پام و راحت از تو پام در اومد .

فک کنم GLX با شرکت تولیدی کفش هم  همکاری میکنه ......

 

***

آقا ما یه ژیان داریم. اما راحت از پارکینگ در میاد . یعنی GLXه عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

 

***

عاغا دیدید وقتی دست تو دماغ میکنیم و میخوایم شوتش کنیم صاف بر میگرده تو صورته خودمون =))=))
حالا باید یساعت دنبال اون گوله شیطون بگردیم :)(:

از طرفی دقت کردین وقتی دوباره دست تو دماغت میکنی و میخوای بمالی به زمین لامصب عین سیریش گیر میکنه به دستت . مگه میچسبه به زمین !!!!!! شما هم اینجوری هستید عایا ؟؟!!؟!؟!

 

***

تو اینترنت یه عکس دیدم نوشته تست هوش بعد عکس یه منظره (دریاچه) گذاشته بود نوشته بود موجود توی عکس رو پیدا کنید تو 120 ثانیه (پ ن پ ساعت!) منم تایمر آیفون 4 اسم (فهمیدید آیفون دارم؟؟) رو روشن کردم و یه دقیقه نگاه کردم بعد رفتم جواب ببینم دیدم نوشته ندیدی؟ عیب نداره رفته زیر آب به خاطر همین !
یه ضرب المثلی دارم به نام :
آدم با آفتابه آب بخوره ولی اینجوری ضایع نشه رو یکی بود اینجا بود بهم میگفت!

 

***

یه داداشه گودزیلا(دهه 80) دارم اومده خیلی جدی به من میگه تو نمیخوای بری زن بگیری ؟؟!!!
من با دهنه باز از تعجب: چرا؟؟؟!!!!! چکارم داری؟!!!!!!!
برگشته میگه میخوام تو زن بگیری نوبت من بشه دیگه !!!!!!! اه !!!

خداییش این موجودات چی هستن ؟ شما بگید !

 

***

به یکی همینطوری اس ام اس دادم :
“ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟” جواب داد: “شما ؟”
اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد وقتی فهمیدم از من اوسگل تر هست!!!!!!

 

***

 

تو کلاس دینی راهنمایی معلممون گفت بچه هاى عزیز امروز میخوام بگم دو آدم اول دنیا چطور به وجود اومدن!!
یکى از بچه ها گفت: عااااقااا اونو میدونیم ... اگه راس میگید بگید نفر سوم چطور به وجود اومد؟!!

 

***

عاغا من یه پسر خاله گودزیلا دارم دیروز کلاه بابابزرگمو گذاشته بود بهش گفتم اینجوری شبیه شاطرا شدی اون نه گذاشت نه برداشت گفت تو هم با این لباسا شبیه قاطرا شدی.
هیچی دیگه الان از تو افق پست میدم....

***

دوستم یه پراید داره شیشش دودیه،بعد این یارو واسمون آش نذری آورده بود . این زنگ زد گفت بیا دم در آش بگیر،منم رفتم گرفتم ازش،یه انگشت خوردم بعد گفتم این چیه دیگه برو اینا رو بده به نــَـنـَــت (به شوخی) بعد یهو مادرش شیشه ماشینو کشید پایین گفت سلام!!!!!

قیافه من :}

رفیقم :)

آش نذری :0

***

یک قانون همواره ثابت تو خونه ما
هر موقع یکی از ما میره حموم مامانم شروع به ظرف شستن میکنه!!!!!!!

تو خونه ی شما هم اینطوریه عایا ؟؟؟؟؟؟

 

***

========================================

مــــــن = واکی !!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">