مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

( Works at FBI ==>( Fedratione Bikarane Iran

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ

طرف تو پروفایلش زده ... works at FBI ...

.
.
.
.
.

پیش خودم گفتم : دمش گرم ... پرچم ایرانی ها تو اف بی ای هم بالاست ... بعد دیدم تو پرانتز زده ...

( Works FBI ==>( Fedratione Bikarane Iran

تحریم ها همه جوره تاثیره خودشو گذاشته :|||

 

 ***

 

از خونه ی همسایه بوی کیک اومد، بعدبوی آش رشته اومد، الانم بوی قرمه سبزی میادمیخوام برم در بزنم بگم ما به جهنم خودتون اسهال میشین بدبختا. :|

***

امریکایی : گلف بازی کنیم؟
فرانسویی : اوکی
المانی : چی لازم داریم؟
امریکایی : چوب . توپ . سوراخ
فرانسوی : من توپ دارم
امریکایی : من چوب دارم
 المانی: کصافطا من بازی نمیکنم

 

*** 

 

رفتم شیرینی بخرم به شیرینی فروشه میگم این شیرینی کشمشی چرا توش کشمش نیست؟
.
.
.
.
.
یارو میگه شما شیرینی ناپلئونی می خرین لا هر کدوم ناپلئونه ؟
تا حالا اینقد قانع نشده بودم تو زندگیم

***

یعنی مزخرف ترین لحظه توی زندگی اون وقتیه که …
با پسر داییت دعوات میشه ….
.
.

و نمیتونی بهش فحش عمه بدی…. !!

 

 ***

 

اگه من الآن اسمم مراد بود،زندگی بر وفق هوشنگ بود...
والللا..:)))

***

به یارو میگن بهترین شهر دنیا کجاست؟ میگه سانفرانسیسکو
میگن بنویسش میگه: گوه خوردم قم !

 

 ***

مسئولین یاد بگیرن

یکی از روش های فرهنگ سازی...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

خوشم اومد قشنگ بود داداش حسین
اگه ترشی نخوری شاید اتفاقی یه چیزی بشی
قول نمیدماااااا
شاید
پاسخ:
تو فعلا برو عکستو تو کل کل ببین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">