مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

افـــســــردگــــی مــــــن و سید !

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بابا مردیم از افسردگی !!!!!! نه یه کامنتی نه یه لایکی نه یه کلیک رو تبلیغاتی !!

 

نه تنها من بلکه همه ی نویسنده های سایت !! 

برای مثال این عکس سید با دکترش ... وقتی داشتن از خونه میبردنش !

و اینم پرستاراش !! (البته یکم خوش به حالش !! نه ؟!)

ولی یـَـک قاتل هایی هستند که خدا میدونه !!

 

2 تا نظر لااقل بدید ما روحمون شاد بشه !!

و نیت بکنید : الی روح العلیـ ـ ـرضا و یا الی روح السید ...

 

آخه مگه میشه؟

روزی هزار و خورده ای بازدید کننده بد اونوخ نظر 2تا، کلیک رو تبلیغات بضی وقتا اصن هیچی

مگه بازدید کننده انقد بی حس و حالم میشه؟

والا.............

راستی پول بیمارستان سید رو هم نداریم بدیم ! به عمه هامون هم متوسل شدیم ولی فایده نداشت ...

ببینید اگه پول ندیم مجبورن نگهش دارن تا پول جور شه ... اون وقت سایت میخوابه !

با خودتون !

 

ولی بازم به عشقتون !!

=================================

 

 

عملیات Heshmat Ops

***

 

معجون ناشناخته !! ابـــــــر قـــــــدرتی به نام ســـــــانــــــدیــــــس !!

***

همسرم خوش اومدی !!

***

***

 
تـــــــرولــــگـــر !
 
از کدوم استفاده میکنید ؟! 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۷)

ببخشید کودوم سید ؟!
پاسخ:
جیگر: منظور همون پسرخاله است
سلام
خواهشن درمورد لحجه قمی بنویسید
پاسخ:
چش!
فقط باید بذارن !
مدیریت سایت باید بذاره !

چون برخی نقد کردن نسبت به این قضیه !
 حالا شما فکر کن کار خونه درس خوندن تغلب رسوندن سر امتحانات بیل زدن باغچه
پاسخ:
ببخشید چطــــــــو شد ؟!؟!
از این به بعد هر کسی دل به کار نده مجبورش میکنم بگه غودااااااااااا تا انرژیش 3برابر بشه
پاسخ:
خداییش خوشم میاد ازت !
تو یکی برای روحیه ی من یکی بسی !!
دمت گرم !!


غـــــــــــودا !
خیلی پست های باحالی میذارید
پاسخ:
میدونیم ......:) دست خودمون نیست ! 
خیلی خوب و جالب بود
پاسخ:
دیگه چیکار کنم ؟×!؟
دست خودم نیست !!!!!
کلا جالب مینویسم !!!!!!× بازم میگم : تــــف به ریـــــا !!
من چون شما رو خییییییییییییلییییییییییییییییییییی دوست دارم امروز بیش از 80 بار روی تبلیغات کیلیک کردم کامن هم دارم میزارم دیگه چیزی میل ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بــــــا بـــــــــــا با مـــــــــــرام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خداییش اگه افرادی مثل شما نبودن .... ما مرده بودیم !!×××
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">