مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

follow us

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

... رو اعصاب تر از اون آدمی که وقتی داره باحات حرف میزنـــــــه 

 

هی با دســتش بهت ضـربه میزنه نیـــــــــــــس :-| 

 

قبــــــــــــــــول داری ؟؟؟

 

 

***

 

 

آب استخر ویلامون طوری یخ زده که میتونم با پرادوی خودم!(دقت کنید مال خودم) برم روی یخش وایسم و دو ساعت با آیفونم (5S) صحبت کنم.

 

 

چیه؟

 

 

آرزو که بر جوانان عیب نیست...!!!

 

 

***

 

 

ظریف همیشه یه جوری خوشحاله انگار کلِ ته دیگ ماکارونی رو دادن بهش ...

 

والا.... 

 

 

***

 

 

دقت کردین وقتی آدم لم میده دقیقا همون موقع یه چیزی میخواد که اونور خونه س؟

 

 

***

 

 

 یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن ااگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!!

 

 

***

 

 

امروز از صبح مامانم بهم کلی محبت کرد برام لقمه میگرفت

 

منم شاد گفتم حتما خوش اخلاق با شادی رفتم مدرسه

 

برگشتم دیدم خانواده با ۱۵کیلو باقالی و ۷کیلو نخود انتظارم میکشن

 

من:|

 

محبت مادرانه

 

اونهمه کار

 

 

***

 

 

من اگه فامیلیم “امینی” بود اسم بچه مو میذاشتم "سیبز"

 

 

***

 

 

 

ﯾﻪ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﮬﺴﺖ ﮐﻪ ،ﺍﺯ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﻧﯿﻮﺗﻮﻥ ﮬﻢ ﺩﻗﯿﻖ ﺗﺮﻩ :  .

 

 

ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺲ ﻏﺬﺍﺭﻭ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﯿﺴﺖ  

 

 

ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺳﺮ ﺟﺎﺵ ﮬﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﺵ ﭘﺮ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺟﺎ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺰﺍﺭﯾﺶ،ﺍﺻﻦ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺴﻮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮬﻤﯿﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﯽ

 

 

***

 

 

 

ﺍﺻﻠﻦ ﭼﺮﺍ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﭘﺎﺭﮎِ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻥ؛

 

 ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﭘﺎﺭﮎِ بانواﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ؟

 

 

***

 

 

 

خیلی وقته فکرم به این مشغول شده که همه پرنده ها نر و ماده شون یه اسم داره!.......

 

چرا مرغ و خروس دو تا اسم متفاوت دارن؟؟؟

 

 

***

 

 

ﻣﯿﮕﻦ چینی ها ﻋﮑﺎﺳﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ ،

 

ﻣﯿﺮﻥ ﺑﻘﺎﻟﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﯾﻪ ﻋﮑﺲ ﺳﻪ ﺩﺭ ﭼﻬﺎﺭ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﺑﺪﻩ

 

 

***

 

 

یارو با کامیون اومده تو محوطه بیمارستان بوق میزنه،

 

حراست با بلندگو داد میزنه آقا اینجا بوق نزن !

 

یارو دوتا بوق دیگه میزنه یعنی باشه!

 

بعد نیم ساعت برمیگرده میخواد بره بیرون،

 

دوتا بوق واسه حراستیه میزنه !!

 

حراستیه با بلندگو میگه نوکرم

 

 

***

 

 

یارو ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻏﺶ ﻏﺶ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ

 

ﻣﯿﮕﻦ: ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟

 

ﻣﯿﮕﻪ: رفتم مغازه اسگلشون کردم

 

میگن: چی کار کردی…؟

 

میگه: ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﺨﺮﯾﺪﻡ

 

 

***

 

 

زن مراد زنگ میزنه بهش میگه زود باش خودتو برسون بچه مون مداد قورت داده !

 

مراد میگه : الان راه می افتم …

 

زنش میگه تا تو برسی من چکار کنم ؟

 

مراد : با خودکار بنویس

 

 

***

 

 

یارو تصادف میکنه بی هوش میشه میبرنش بیمارستان

 

بعد از یه مدت به هوش میاد میگه : مثله اینکه تو بهشتم ؟!

 

زنش میگه : کوری نمیبینی نشستم کنارت !؟

 

 

***

 

 

گرگه با هر نقشه ای رفت در خونه شنگول و منگول

 

ولی نقشه هاش شکست خورد و بزغاله ها از خونه بیرون نیومدن

 

تا اینکه آخر رفت کابل اینترنتشونو قطع کرد

 

 

***

 

 

ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﻧﺸﺴتم ﺩﺍﺭﻡ ﺷﺎﻡ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ،

 

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﺴﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺗﺮﮐﯿﺪﯼ ! ﺍﺯ ﻫﯿﮑﻞ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﯽ !

 

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ : ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺯﺑﻮﻥ ﺑﺴﺘﻪ ﺭﻭ ﺑﺰﺍﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﭽﺮﻩ ، ﭼﯿﮑﺎﺭﺵ ﺩﺍﺭﯼ ؟

 

ﺁخه ﭘﺪﺭ ﻣﻦ ، ﻣﻦ ﻧﺨﻮﺍﻡ ﺷﻤﺎ ﺍﺯﻡ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﻨﯽ کیو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺒﯿﻨﻢ

 

 

***

 

 

یارو میره دکتر دستشو محکم تکون میده

 

میگه آقای دکتر من اینجوری میکنم درد میگیره ، دکتره میگه نکن !

 

 

***

 

 

http://2funny.ir/

 

 

follow us 

 

 

facebook/2funny.ir

 

twitter/2funny_ir

 

instagram/2funny_ir

 

cloob/2funny_ir

 

 

***

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">