مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

و خداوند عمه ها را آفرید
.
.
.
.
.
.
.
.
دمش گرم، خیلی به کار میخورن لامصبا


****

داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره زیرش
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بنویسه اینم من بدون آرایش 



بس کنید این حقارتو توروخدا  


****

دقت کردین خانوم ها چه اسمای سختی دارن واسه لباسا و کاراشون دارن ؟ تاپ،مینی ژوب،مانیکور،پدی کور،بیکینی،شومیز،ماکسی....

مال ما آقایون دیگه پیچیده ترین اسمش عرق گیره!!!
یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستیم :)

اصن یه دائی دارم من ، یه لباس زیر داره  ده پونزده ساله میپوشتش...یه جورایی لباس فرمش شده

****

دانشمندان کشف کردند در تمامی سریالهای ایرانی افراد به یکی از چهار طریق زیر باردار میشوند :.......
.
.
.
.
.
.
.

بلوتوث
نگاه آغشته به لبخند
پیام بازرگانی
گرده افشانی........

والا

****


آقــــــا شما هم مثل من  درگیری دارید با پاتون؟

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۷ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

  • ساروی ریکا
  • سلام
    حالا که فک می کنم می بینم بعضی وقتا منم با پام به قول تو مشکل دارم...!!
    جالب بود!
    پاسخ:
    ....
    خیلی ها این مشکل و دارن
    یادم باشه سر زنده داری رو أزت یادبگیرم
    پاسخ:
    متوجه نشدم دقیقا چه چیزی را؟!!... سر زنده داری؟!!
    یعنی چی اونوخت؟؟؟عایا؟
    ولی من شاید نتوهم لینکت کنم ناراحت نمیشی که ؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ...
    حداقل لوگومون و که میتونی درج کنی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">