مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اولین روز دانشگاه

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

امروز که سوار پرایدم بودم
پشت چراغ قرمز که وایساده بودم
بغلم یه"BMV X3"وایساده بود
.
.
.
.
.
.
دیدم رانندش داره با بغض و حسرت به
ماشینم نگاه مییکنه
منم با یه نیم نگاه تحقیر آمیز و پوزخند
عینک دودیمو ورداشتمو شیشمو دادم بای،
چراغ که سبز شد و اون داشت بهم نگاه
میکرد با200تا سرعت رفتم تو افق و...
نوبتی هم باشه نوبت ماس که فخر
بفروشیم

***

کاش وقتی یه چیز جدید به یخچال اضافه میشد واسمون یه نوتیفیکیشن میومد !!! :|:D
***


یکی از دخترهای پیج : اعتراف میکنم اولین روزی که رفتم دانشگاه نیم ساعت تو حیاط نشسته بودم تا زنگ رو بزنن که برم سر کلاس :|

***

عاغا دیشب رفتیم خواستگاری !
.
دختره گفت من قصد ازدواج ندارم !!
.
منم گفتم منم قصد ازدواج ندارم اومده بودم خونتون میوه هاتون روبخورم !!!:)))
***


عاغا دیشب با مخاطب خاصم کات کردم !
اصن در شان من نبود!!
.
.
.ناسلامتی دوتا پراید توخوونمون پارکه :)))))
***


پسره میره خواستگاری میپرسن ماشینت چیه ؟میگه پراید . . .
بعد گندش در میاد پرادو داشته :|

***

 
همشو میخورم
 
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">