مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آیا من سر راهیم؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

رفتم خونه عموم.به پسر عموم میگم بیا چندتا عکس ازم بگیر.

میگه برا چی میخوای؟میخوای بزنی رو پاکت سیگار؟

اگه بزنی رو پاکت سیگار همه سیگار رو ترک میکنن.

آخه فک و فامیله داریم؟؟؟

***

به بابام میگم کنکور سراسری قبول نشدم واسه حفظ ابروم به فامیلا بگو قبول شده ولی رتبش خوب نیست نمیره

برگشته بهم میگه من به این بزرگی دروغ بگم!!

بابا راستگو ما داریم ؟

***

دیروزدراز کشیده بودم داشتم چن تاتمرین حل میکردم . بابام اومده منو دیده محکم گرفته منو که نتونم تکون بخورم .بعدبلندبلندمیگه:خانوم پاشوبیا اون دوربین عکاسی رو هم بیار یه صحنه ی نادر پیش اومده !مامانم دوربینواورده بابام یه عکس ازم گرفته میگه: این صحنه هرصدسال یه بار پیش میاد!!! اگه این عکسوبذارم اینترنت معروف ترین ادم دنیا میشم

ایامن سرراهیم؟؟؟؟

ایا فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***

یه روز داداشم اومد زرنگی کنه تو جمع از بابام پرسید
پسر خوب داشتن چه حسی داره؟
بابای ما هم نه گذاشت نه برداشت
گفت من نمیدونم برو از بابابزرگت بپرس
خو بابای زرنگ این جوون گناه داره
حالا چی میشد تو ذوقش نمیزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فک و فامیله داریم

***

نصیحت کردن مادر من:
وقتی در سکوت نگاش می کنم….چیه مث بز نیگا میکنی!
وقتی لبخند میزنم….خیلی بی عاری!
وقتی اخم می کنم… طلبکاری!
وقتی حرفهاشو تایید می کنم…فقط بلدی بگی بعله هیچی که حالیت نیست!
وقتی خودمو میزنم به اون راه…اصن تو آدمی با تو حرف بزنم!
آخرش هم محکم میزنه پس کلمو میره!!!
خو مادرمن اینو از همون اول بزنو برو انقدم وقت منو خودتو نگیر
والا به قرآن
آقا ما نخوایم کسی ما رو نصیحت کنه کیو باید ببینیم؟؟؟
این هم مامانه من دارم؟!؟!
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۲)

عجب سایت قشنگی دارین .
دمتون گرم .
فقط اگه میشه یه کم وقتشو بیشتر کنید .
در ضمن مطالب فرهنگیتون هم خیلی عالیه .
پاسخ:
دختر همسایه:
خواهش میکنم.
مرسیی سر زدید
  • کربلایی علی
  • سلام دوست عزیز.
    سایتت قشنگه. جوکاش هم عالی.
    ولی خواهشاً "قرآن" رو "قرعان" ننویس! برامون مقدسه!
    پاسخ:
    جیگر:‌چش اصلاح شدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">