مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

این حال خوشو ازمانگیر!!!

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یکی از فانتزیام اینه ک برم تو ی رستوران شیک و کلی غذا بخورم بعد بگم "نذرتون قبول باشه"وپاشم برم تو افق محو شوم;-)خخخخخخخخخخخخخ

***

یکی از فانتزیام اینه که یه دمپایی اختراع کنم واسه دسشویی
که آب نتونه خیسش کنه .
اصلا انگار بهم فحش میدن وقتی پامو میکنم تو دمپایی و میبینم خیسه

***

فانتزی من اینه ک وقتی گوشیم سایلنته گم نشه
شمام از این فانتزیا دارین یا فقط من خوددرگیری دارم؟؟؟

***

یکی از فانتزی هام اینه که :
اسمم عباس باشه...!!!
پلیس تو ایست و بازرسی ماشینم رو نگه داره ...
- بگه اسم ؟
بگم عباس
- بگه نام پدر ؟
بگم عباس علی
- بگه فامیلت چیه ؟
بگم عباسی
- بگه از کجا میای ؟
بگم عباس آباد
- بگه کجا میری ؟
بگم بندر عباس
پلیسه شاکی شه !!!
- بگه بی شرف منو سر کار گذاشتی
بگم نه به حضرت عباس.....

***

یکی از فانتزیام اینه که سوار تاکسی بشم موقع پیاده شدن یه تراول چک 50 هزار تومانی تا نخورده به راننده بدم.........راننده ازم بپرسه:یه نفر؟
منم بگم: خیلی وقته..........
و کُتَم رو بندازم رو شونم و در افق دوردست محو بشم

****

آقا یکی از فانتزی های من اینه که بدونم اینایی که کرم حلزون درست میکنن ، این همه حلزون رو از کجا میارن که بخوان عصارشو بگیرن؟!!

***

این حال خوشو از ما نگیر!!!

حال خوش

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۴)

خیییییییییییییییلی باحال بود...
دمتون ولرم
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
ببعی:) دم شما همتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
نه شما خواب نیستی 
شق زدم تو گوشت بیداری
پاسخ:
ببعی:)دَلدَم اومدبرای مشاهده کلیک کنید
باریک به جیگر خودمـــــان
پاسخ:
ببعی:)لایک
منم همه ی این درگیریهارو دارم
یعنی درکت می کنم اساسی
پاسخ:
ببعی: ینی میشه یکی ما ها رو درک کرد وای من خوابم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">