مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ای نیمه گمشده گور به گور شده

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم

اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه !
کار ما شاد کردن دل ملته دیگه !
خدایا مارو شاد کنه !
.
.


هر موقع واسه جمله “میخواستی منو به دنیا نیارید” که قراره از بچه م بشنوم جواب مناسبی پیدا کردم زن میگیرم !
.
.


باقالی و ریواس هم اومدن ولی تو نیامدی ای نیمه گمشده گور به گور شده
خلاصه هرجای مسیری برگرد که دیگه نیازی بهت نیست !
.
.


کانون خانواده ما خیلی گرمه !
یعنی تا میاد سرد بشه بابام کولرو خاموش میکنه …
.
.


پشت هر جمله ی “تعریف از خود نباشه” یه “تعریف از خود” هست !
.
.


یک عدد مخاطب خاص ، مدل آخر ۹۱ در حد نو
تعویض با گوجه سبز و آلبالو
چاقاله ها دیگه سفت شدن با چاقاله عوض نمیکنم !
.
.


من خیلی دلم میخواد برم برزیل بازیارو از نزدیک ببینم ولی حیف که درس و دانشگاه دارم !
مدیونید اگه فک کنید دلیل دیگه ای جز این داره …

.
.


عطرهای گرون قیمت رو بیخیال
آدم باید بوی بنزین بده !

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۵)

ن مامانی من عادت کرده ازبس این سوالات جورواجوررو ازش پرسیدم فقط بعضی اوقات که زیادی گیرمیدم یادم میندازه که کتابام تارعنکبوت بسته اگه نرم سرش شمام بایدباگل واسه دیدنم تشریف فرماشوید!!!
پاسخ:
جیگر: احسنت :))))))))))))))))))
خواهش میکنم...
راستی کلاه قرمزی الان داری به حال من تاسف میخوری؟
بایدم بخوری
در دنیای مجازی هم همه از بدبختی های من باخبرن
پاسخ:
جیگر: O.o
چرا تعداد مطالب کم شده؟

چرا نظرات رو تایید نمیکنید؟
پاسخ:
جیگر: ببخشید سرمون شلوغه :((((((((((((
والا ما از این جوابا به مامانمون بدیم

فرداش باید با یک عدد دسته گل (خواهشا رز قرمز)بیای بهشت زهرا

سر خاک من بدبدخت

فقط فاتحه یادت نره
پاسخ:
کلاه قرمزی:)تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
یه بارکه به مامانم گفتم چرامنوبه دنیا آوردین گفت واسه این که به جواب این برسم که چرامامان وباباخودمون ماروبه دنیا آوردن!!!!!گفتم حالابه جواب رسیدی؟؟؟گفت آره...چی؟؟؟ازسربیکاری...تازه اون موقع چیزااینقدرجورواجوروگرون نبود بچه هاهم اینقدرپروووو و حاضرجواب نبودن!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">