مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

برناردشاو

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

روزی در یک میهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار لاغر بود رفت و گفت :
آقای شاو وقتی من شما را می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی افتاده است !
برنارد شاو هم سریع جواب میدهد :
بله ! من هم هروقت شما را می بینم فکر می کنم عامل این قحطی شما هستید !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

سلام ممنون از لطفتون شما هر کدوم از مطالب بنده رو میتونید کپی کنید هیچ مشکلی نیست.

راستی وب خیلی خیلی خوبی دارید من بیشتر از یک ساله مطالب شما رو میخونم و واقعا میخندم و لذت می برم از این خنده حلال. من خودمم خیلی اهل تعریف جوک هستم اما جوک های حلال..

از شما و لطفتون و از وبلاگ خوبتون ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">