مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بهترین راه جمع کردن نمک

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

ﺑﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ
ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ...?
دوستان عمم پیره مراعات حالشو بکنید

***

مراقب سر جلسه مثل سوسک میمونه!!!
لعنتی ١ دقیقه چشم ازش برداری گمش کردی!!!
حالا بیا و تقلب کن :||

***

 رو اعصاب تر از مهمونی که شب می مونه
مهمونیه که شب مونده و صب زودتر از همه بیدار می‌شه،
جاشو جم می کنه و عین منگولا میشینه یه گوشه منتظر بقیه :)))

***

 بعضیا فکر میکنن که راهنمای ماشینشون عصای حضرت موساست !

راهنما رو که زدند دیگه پیچیدند ! وظیفه بقیه هم اینه که شکافته شن !

***

 بهترین راه جمع کردن نمکی که روی فرش ریخته ؛
اینه که با دست بزنی پخش و پلاش کنی :))

***

 یکی از فانتزیام اینه که دارم با یه پراید هاچ بک گوجه ای از افق میام خونه و دستم تو دماغمه و بینیمو در میارم گیلی گیلی میکنم و میندازمش تو خیابون بعد یهو گوشیم زنگ میخوره منم تبلت جدید اپلمو از تو جیب شلوار کردیم که 1600 تا پیلیسه داره در میارم و میگم بنال :))
بعد اون یارو میگه بهتره خودتو از این بازی بکشی بیرون :))
میگم کدوم بازی کککصصصاااااااافططط :))
میگه همون بازی کثیف :))
بعد من متوجه میشم وارد یه بازی کثیف شدم و سریع گوشیمو قط میکنم و میرم تو یه حموم عمومی خوب خودمو میشورم که از این بازی کثیف بیام بیرون:)))))
بعد دوباره یارو زنگ میزنه ازم تشکر میکنه و میگه ولی خداییش گوشیت خیلی زاقارته بهتره یه گوشی جی ال ایکس بگیری بعد من یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش میکنم و میگم داداش شلوار کردی مال همچین موقعیتاییه دیگه :))
خداییش اون صبر و حوصلتون تو حلقم ینی بازم میخواین ادامه بدم....هاااااااااااااااا ادامه بدم :))

***

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

همه باحال بود جز آخری(عصبانی)

خداییش حیف ک اون بالا ننوشتید کار کدومتون آقا حسین یا آقا سید والا از خجالتتون در میومدم.ههههههههه(زبون)

پاسخ:

هه هه هه هه هه هه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">