مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

جل الخااااالق!!

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
جـدیـد یا قـدیـم؟
.
.
.
.
.
باز میخوان شیش ماه این سوالو ازمون بپرسن
تا میخواد اوضاع روبراه بشه 

یه جدید قدیمه دیگه..
***

بابام رفته بود مسافرت منم نصف شب رفتم کولر و روشن کردم...کولر 
سوخت . . . :|

(کلید اسرار - این قسمت : کولرِ وفادار) :| :

 ***

امروز تو خیابون یه کلیپس دیدم ، دختره ازش آویزون بود!!!!

جل الخاااالق!!

***

ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﻟـﯿـﺎﻗــﺖ ﻣـﺎ ﺭﻭ ﻧــﺪﺍﺭﻩ!
.
.
.
.
.
.
ﺧــﺐ ﻧــﺪﺍﺭﻩ ﺩﯾـﮕـﻪ !! ﭼـﯿـﮑـﺎﺭ ﮐـﻨــﯿﻢ ؟
ﻏـﺼــﻪ ﮐــﻢ ﺳـﻌـﺎﺩﺗـﯽ ﻣــﺮﺩﻡ ﻫــﻢ ﻣــﺎ ﺑـﺨــﻮﺭﯾﻢ ؟؟!!!
.
.

ﻭﺍﻻ ﺑــﺨـــﺪﺍ |:

 ***

ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﺭﻭ ﮐﺸﺘﻦ
ﺗﺨﺘﯽ ﺭﻭ ﮐﺸﺘﻦ
ﺩﺍﺩﺍﺷﯽ ﺭﻭ ﮐﺸﺘﻦ
ﺗﺎﺣﺎﻻﺩﯾﺪﯼ ﯾﻪ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﺭﻭ ﺑﮑﺸﻦ؟؟؟!
نه واقعاااا دیدی؟؟!
ﭘﺲ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ؟؟!
ﻭﺭﺯﺵ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩﺑﺮﺍﯼ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎ
ﺧﻄﺮﺩﺍﺭﻩ!!...
ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﻗﻠﯿﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ((:
((
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻟﺎﺍ |:

 ***
همه مخترعین میرن بهشت
به جز مخترع زنگ ساعت...
خدا ازش نگذره!!!
***
اینجا؛ همه ی نسل ها؛ نسل سوخته هستند...

فقط درصد سوختگی فرق می کند و محلّ سوختگی...

***

عاغا این همه از بدیای کلیپس گفتم،بذارید از خوبیاشم بگم!
گاهی وقتا تو تشخیص دختر از پسر خعـــــــــلی کاربرد داره :))

ساپورت پسرونه هم که اومد،کلیپس پسرونه مد نشه صلوات
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۲)

عالی بودن...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) قابل شومارو نداشت
 این داستان واقعی است:
دیروز رفتم پیش پشتیبانم تو کانون قلمچی قبل از اینکه حرف بزنه بش گفتم حقوق پشتیبانا چقدره؟
گفت: چطور؟
گفتم میخوام اگه به جایی نرسیدم بیام پشتیبان شم. :)
 یعنی به طور غیر مستقیم خوردش کردم اساسی :)))))
پاسخ:
جیگر: ایول به شوماتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">