مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خانوما نبینن بهتره (:

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

به این میگن مــــــــــــــــــــــــــرد

[تصویر: 28599af699395cf95502722a80eaa5ae.jpg]

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۹)

دلم میخاد مخابراتو با اپراتوراش شوت کنم تو افق دود ماشین نه هیچ راهی نداره تخفیفم نداریم عاغا من از 3 هفته پیشه دارم هی زنگ میزنم مخابرات اپراتور های عزیز هم لطف نمیکردن بگن اینتر نت قعطه هی تنظیمات مودمو بم میدادن
پاسخ:
جیگر: اصن خودشه ناراحت نکنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
پسر خاله مس اینکه بیان کلن با گیگیلی موشکل داره با اسم گابی ثبت نام میکنم!
پاسخ:
جیگر: بیانه دیگهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
پسرخاله:موردی نداره
اینترنت مخابرات تو نیشابور قعطه واس همین حالا هی من از مخابرات میپرسم کی وس میشه پاسخی که من میشنوم"کسی نمیداند"آره دیگه خلاصه مخابرات فلن رو مخه باشه دیگه چاره ای نیس یه بار دیگه امتحان میکنم ببینم میفرسته آخر یا نه این ایمیل تاییدوو 14 روز دیگه فقط شارژgprsدارم فکنم مخابرات ایشالا تا اون موقع درس کنه خط ها رو سرعت نت gprsکمه بعضی وختام هنگ میکنه و یه ساعت بعد درست میشه باشه چش پسرخاله سعیمو میکنم جیگر م حتمن یه کتاب تاریخ درست میکنیم تا اون موقه که مخابرات دس از رو مخ را رفتن برداره شوما دنبال یه اسم واس کتاب باش عجیجم!
پاسخ:
جیگر: ایشالا که درست میشه آیدا جان...باشه عزیزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
جیگر جونم از کی شروع کنیم به نوشتنش
پاسخ:
جیگر: بالاخره ایمیل تایید واست اومد؟
اگه اومده و ثبت نام کردی که....حله دیگه....
فامیل دور یا پسرخاله پاسخ بدین زود تکلیف این بچه ارو مشخص کنیدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

پسرخاله:اگه عضویت تون کامل شده و میتونید وارد بیان بشید
برای نویسنده شدن تنها کاری که می ماند اینه که نام کاربری که باهاش وارد سایت بیان میشید رو کامنت بگزارید تا اسم شما رو به عنوان نویسنده درج کنیم

گفته بودید می خواهید با نام گیگیلی تو سایت فعالیت کنید تو گوگل سرچ کنید یکی از عکس های گیگیلی رو به عنوان عکس پروفایلتون تو بیان انتخاب کنید
ممنون کلاه قرمزی جون واس یادآوری دوران قدیم اصن یه کتاب تاریخ درس کنیم چطوره خخخخخ
پاسخ:
جیگر: خوفه آیدا جان .............. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عاغا این عکسه مال چن سال پیشه 2قرنی هس نه ؟!
پاسخ:
بله 
محض یاد آوری بود 
امام علی (ع) فرمودن غیرت رو باید از خروس یاد گرفت آقایون غیرت داشته باشن بقیه خود به خود جوره
پاسخ:
جیگر:دیدبان جانتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
خوب مردا یکم خوب باشن تا انقدر حسرت چنین لحظه هایی رو نخورن!!!!!
پاسخ:
جیگر: بهله بهلهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

ایولا، آفرین

به این میگن مرد

پاسخ:
جیگر: البته الان این مورد جزو گونه های نادر شده و در حال انقراضهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">