مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

درجوانی پاک زیستن شیوه ی پیغمبریست

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یه بار با مخاطب خاصم رفتیم کافی شاپ دوتا نعلبکی قهوه خوردیم شد 25 هزار تومن !!!
هیچی دیگه به این نتیجه رسیدم که
.
.
.
در جوانی پاک زیستن شیوه ی پیغمبریست !!!
باهاش تموم کردم !!! :|

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

امروز با یه دختره تو خیابون اشناشدم . . . .
همین طوری که قدم میزدیم ودست تو دست برگ درختارو لگد
میکردیم
یهو با ی ناز خاصی برگشت گفت:آقا آرمین؟
گفتم :جانم ؟
گفت از چه فصلی خوشتون میاد ؟...
منم گفتم فصل جفت گیری
بیشعور یهو ول کرد رفت...فک کنم با هم تفاهم افکار نداشتیم

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

یبار بغض ام ترکید:

چهار تا زخمی و دهها کشته داد...O:-)

بعلهه یه همچین شخصیتی هستم. .!!

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

دیشب با بابام دعوام شد آخرش کم آوردم 
گفتم: اصن من گ....ه خوردم...!!! 
اونم برگشت گفت:
من به خورد و خوراکت کاری ندارم! جواب منو بده!! :|

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

یعنی اگه مامانه من 100 کیلو سیب زمینی هم سرخ کنه تا من بخوام یکی شو ور دارم میگه دست نزن کمه!

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

بکن بکن بازم بکن 

.

.

.

.

دیگه کمر برام نمونده 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جملات یه قبر کن بیچاره 
.
.
و بازم سر افکندگیش موند برا ذهن منحرف شما فریاد

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

چرخه زندگی مردها:
در بچگی:مادر ذلیل
در جوانی:دوست دختر ذلیل
در میانسالی:زن ذلیل
در پیری:فرزند ذلیل
بعد از مرگ:ذلیل مرده

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

دختره پست گذاشته:
"پشت سرتو ببین هرچی دیدی کامنت بزار"
هیچی دیگه چندتاییشون نوشتن صف خاسگار..!!!!
چندتایی نوشتن چندتا جنازه
یکی دوتاشونم در حین برگشت دماغشون خورده به دیوار و از هوش رفتن..!!!!

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

شب باشه
با گوشیت کار داشته باشی و گوشیت شارژ نداشته باشه
سیم شارژ کوتاه باشه و پریز برق خیلی بالا باشه
آیا این وضعیت از عذابهای الهی نیست ؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۴)

سلام.

اصلا من تو نظرات وبلاگ چیزی بپرسیده بودم!؟ اینقدر زمان گذشته که یادم رفته چی گفتم!!!!فلذا:دی!!

راستی هنوز چشم انتظار پاسخ مدیران وبسایتتونم ... خب اگه جواب منفیه بگین.من طاقتشو دارم....
پاسخ:
جیگر: اصلا شما خودتو ناراحت نکن
مدیران سرشون شلوغه
میگم حتما رسیدگی کنن
و ما.... در انتظار پاسخ نظرات وبلاگیم!!!
پاسخ:
جیگر: بعـــــــــــــــــــــــــــــله
مر30 جیگر با حال بودن خیلییییییی راستی از قرمز کلام چه خبر؟
پاسخ:
جیگر: چاکریمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز والا این قرمز کلاه یه مدت کوتاهی نیست ولی باز میاد
خوبه سلام میرسونه تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام.

شگفتا از مردمانی که مکتوبات خنده زایی گفتندی و بیش از کسان خودشان خندیدندی!!(برای هر کدوم به چهار شیوه ی متفاوت خندیدن رو میگما!!!)
پاسخ:
جیگر: صحیح تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">