مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

رفتم بقالی،...

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۲ ق.ظ

رفتم بقالی، میگم:
ببخشید آقا بستنی هاتون پاکه؟

فروشنده میگه: نه ریدم توشون!!

 ***

مرد  دیدم بخاطر صندلی تو مترو خودشو زده به حامله‌گی !!!!!!!! :|

***

 به همه ی دخترای دانشگامون عرض میکنم:لطفا طرف من وپرایدم نیاید
.
.
.
.
.

چون اون روز که باید میومدید نیومدید خر خودتونید الان دیگه دیر شده ترجیح میدم تنها باشم

***

دقت کردین همه آدما صبحاى زود با اخم میرن دستشویى ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
خب اخم نداره ، دوست ندارى نرو

***

معلم: ۱۰ تا سیب داریم من ۹ تاشو میخورم، چند تا سیب میمونه؟
.
.
.
.
.
.
.
بچه: همون یکی رو هم وردار بخور بدبختِ ندید بدید سیب نخورده!

***

دکتر شدن از راحت‌ترین کارهای دنیاست. هر کس پیشتان آمد، اول برایش آزمایش خون بنویسید و وقتی جواب آزمایش را آورد، ورقه را نگاهی بیندازید و بگویید: «مشکل‌تون عصبیه»

***

مامان بزرگم واسه داییم که 28سالشه جوراب خریده روش خرس داره با آلبالو
:|

***

بچه ها دیشب رفتم خاستگاری!
.
.
.
.
.
حالا قراره فردا شب بیان فیس بوق واسه تحقیق!!!
حواستون باشه دیگه مرسی

***

رفتم به بابام میگم : بابا خونمون جن داره :|

میگه کمتر پای فیسبوک بشین خـُل شدی!

گفتم آخه خدمتکارمون گفت خونه جن داره :|

یهو داد زد گفت جمع کـــــُـن بـــــریـــــــــم :O

گفتم کــــــــجــــــــــــــــــــــــا ؟؟؟؟ :O

گفت ما خــــــدمتکار نداریم احـــمق !!!

***

نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم !!

***

گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم !!
و همیشه جواب میگیرم
سلام چغندر ، سلام کاهو ، سلام شلغم !
بایدبرم یکی از ایناکه راحت ازتو جیب درمیادبخرم :|!!!

***

عکس:این منم وقتی نمره هامو میبینم :))

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۲ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">