مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

زن ها را باید کشت جور دیگر باید زیست

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
(زن ها را باید کشت جور دیگر باید زیست)

:)))
***
یعنــــی دختره رو اگـــــــه بازیـافـت کنـن بـه صـورت دمپـایی به چـرخه

طبیـعت برمیـــــــگرده....

بعـد تـوپروفایـلـش زده : pm نده بلاک میـشی من مـاله اونـم (o_0)

ای تو روح خودت و اونـــــــــت !!! :

***

اگه گفتید فرق شتر با اسب چیه...؟!
.
.
.
.
.
دو تا کلیپس ناقابل...!

***

امروز یـه کتاب دیـدم بـہ اسم **مغز دختران** گرفتم

 اومـدم خونـه بخونمش بازش کـہ کردم دیـدم

 همـه صفحـه هاش خالی بود ... 
  
 آخرش نویسنـدہ نوشتـه بود 

 گشتم نبود نگرد نیست!!!!

***

دخترا نازن

دخترا گلن

دخترا عسلن

دخترا مهربونن

دخترا با احساسن

دخترا خوش تیپّن

دخترا با کلاسن

دخترا ملوسن

دخترا خوش استایلن

دخترا اصلاً تو خیابون دنبال پسرا نمیفتن

دخترا زرنگن

دخترا مظلومن

دخترا با ادبن

دخترا تو چتروم پلاس نیستن

دخترا از خط انداختن «دور دور» بدشون میاد

دخترا درس خونن وهمیشه شاگرد اوِلن

دخترا اصلا با پسرا دوست نمیشن

دخترا فرشتن

دخترا ...!؟ 

ولی منه پسر چی یه دروغ گو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۵)

همشون اینجوری نیستن اقای کلاه قرمزی
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اون که بعــــــــــــــله صد البته اینا همش شوخیه شمیم خانوم
از اینا که بگذریم بدم نبود واسه دوستام  پیامک کردم کلی خندیدن
خخخخخخخ
من خودم دخترما
پاسخ:
کلاه قرمزی:) پس خوددرگیری دارید منو دعوا میکنی 
چقدر خنک !!!!!!!!!!!!!!
سلام عالی بود خیلی خندیدم
واقعا که  ازت بدم اومد کلاه قرمزی
پاسخ:
کلاه قرمزی:) چرا خوووو شوخی کردم جنبه داشته باش فرزندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">