مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سمندون

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

این روز ها که دلم میگیره...میرم سمت پیانوم...
.
.

.
.
.
.
.
میبینم پیانو ندارم...بر میگردم سمت توالت...!!!

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

امروز رو جهانیه ما چه..
.
.
.
.
.
.
..

.
..
.
ولی ب ما چه!!
والا!!!

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

دختره پیام داد چرا منو اد کردی؟گفتم قیافت شبیه بازیگرای محبوبم بود!
با خوشحالی نوشت کـــــــــــی!......گفتم سمندون !!!
بلاکم کرد!!!!خب سمندون دوس دارم!!!

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

دیروز داشتم نذری پخش میکردم در یه خونه رو زدم دختر اومد جلو در,نذری رو برداشت تو جشام نگاه کرد با لبخند گفت انشاا... هر چی حاجت داری بهش برسی!!
منم نامردی نکردم گفتم من فقط یه حاجت دارم دختر چشاش گرد شد داش از حلقه بیرون میزد گفت:خوب چیه؟منم یکم مکث کردم با لبخند گفتم:آزادی مردم مظلوم غــزه!!
نمیدونم چرا درو محکم بست و خداحافظی نکردوفکر کنم یا آمریکایی یا اسرایلی بود.خخخ

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

امروز یه دختره تو پیاده رو زرتی خورد زمین!!
خلاصه رفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
زیر بغل دوست پسرشو گرفتم
که از خنده داشت میمرد !!!!!!!!!!
:)):)):))

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزبرای مشاهده کلیک کنید

یه چیز میگم بگو باشه!!!
.
.
.
.
.
.
..
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یه نظر میدی دلم واشه؟؟؟!؟؟

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱۱)

  • هفتادیِ مغـرور
  • خعلــــــــــــــی باحال بودن
    من اینارو تو یه نرم افزاری خوندم
    خواستین دانلود کنین
    هم واسه جاوا میاد هم اندروید
    qeep اسمشه
    آیدی منم توش اینه:
    !-!-!-!Badgirl!-!-!-!
    خعلی با حالی دمت گرم جیگر جان
    خععععععععععععععععععععععععععععلییییییییییی باحال بود خیــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــی دیگه نمیدونم چی بگم
    خیلی عالی بودن
    Are jigar jan nazar mizarim delet va she

    khkhkhkh


    khoshhal misham belinkim
    :)
    سمندون یعنی چی؟
    ممنون از حضور توفانیتون:)!
    بعد مدتها بلاخره دوباره شرو کردین به فعالیت:)
    دم شما گررررررررررم:)

    سلام جیییییییییگر                                                                                                                                           اینم نظر خدمتتون                                                                                                                                       نخودچی کیشمیش آوردم براتون                                                                                                                                 چیه گفتم حالا که اومدم نظر بدم یه قافیه ازس هم بکنم و برم والااااااا
    سلام اینم نظظظظظظظظظظظر                                                                                                                             راستشو بگو کیف کردی                                                                                                                                    بابا نظرو میگم دیگه
    اولالا
    بلـــــــــــــه معلومه شما با ادبی
    گفتم یه شعر بگم قافیه هاش جور در بیاد نمیدونستم انقده شما حاضر جواب تشریف دارین
    میدونی چیه تو منو شدیدا یاد پسر داییم که دو سال از تو بزرگتره میندازه دقیقا عینهو اونی
    یه چیز بگی زود جوابتو میده اصلا هم فکر نمیکنه که بلکه منظور اون بنده خدا  غیر اینکه تو گرفتی  بوده باشه
    ناگفته نماند منم خیلی شبیه خودتو و اونم ولی تو مکان های مجازی مثل اینجاو جاهای دیگه بعضی وقتا  هم جوابی نمیکنم
    پاسخ:
    جیگر: خخخخخخخ شما عزیزه دلی ساحل جان^_^
    نامرد نیستم
    اینم نظر تا دلت واشه
    ( جیگر جان با ادب باش )
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    باشه ؟
    پاسخ:
    جیگر: وااالا همه میدونن بنده اوج ادبم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">