مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

شوره ی مو

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

ساعت 9 اول برید الله اکبرتون رو بگید بعد بیایید بخونید

 

ﺍﺻﻮﻻ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺁﺩﻡ ﺷﻮﺭﻩ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻟﯿﺒﻦ ﺑﺎﺭ ﻣﻮﻫﺎﺗﻮ ﺑﺎ ﺷﺎﻣﭙﻮﯼ ﺿﺪ ﺷﻮﺭﻩ ﺑﺸﻮﺭﯼ :|

***

ینی از این حس گند تر دیگه وجود نداره ظهر میخوابی بعد که بیدار میشی هیشکی نیست
همه ی چراغا هم خاموشه!

نمیفهمی شب خوابیدی الان صبحه یا ظهر خوابیدی الان شبه ..! با این قضیه همیشه هنگ می کنم
|:
والا اااااااااااااااااا

***

یخچال سایدبای سایدم نشدیم نیمه گم شدمون تو بغلمون باشه :{ )

***

خونه بدون پدر و مادر خونه نیست...
.
.
.
مرکز فساده :)))))

***

ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻣﻮﻥ ﺍﺳﻢ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻧﺸﻮﻥ ﺭﻭ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﻧﺎﺳُﻞ!!..
ﭘﯿﮕﯿﺮ ﺷﺪﯾﻢ، ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺍﺩﺍﺷﻦ ﮐﻪ
ﺷﺮﯾﮑﻦ؛ ﺑﺎﻗﺮ ﻭ ﻧﺎﺩﺭ ﺳﻠﻄﺎﻧﯽ!..
ﻭﺍﻗــﻌـــأ ﺩﺍﺭﻡ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺁﺏ ﻣﯿﺸﻢ ﯾﻨﯽ
ﺍﺯ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻧﺒﻮﻍ !

***

به یارو میگن پاشو بیا میگه : هوووووو هم پاشم هم بیام !

من پامیشم تو بیا |:

***

اعتراف میکنم تو دانشگاه رفتم سمت دانشکده کشاورزی!
دیدم پشت دانشگاه یه مزرعه کوچیکه گوجه فرنگیه...!!!
تا شروع کردم به خوردن ، یه دختره داد زد:پروژه پایان ترمو نخور بیشعووووور !!!

***

.:فردا 22 بهمن همه با هم در میدان آزادی باری دیگر جمع میشویم:.

میدان آزادی

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

  • سیدابراهیم
  • جواب میشه33
    پاسخ:
    بله
    3 چراغ روشن برای شما
    رفتی مرحله بعدی


    سید:نه داش من یه جور دیگه نگاه کنی 43 هم میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">