مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ظرفیت مترو

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
تو پاکستان یک بازی هست به اسم " بمب وسط "
یک بمب وسط میزارن تایمرشُ فعال میکنن، هرکی اول در بره خره !!!:D

***

به نظر من درستش این بود که:
دماغ بالا چشم باشه !
که آدم بتونه چشمشو زیر پتو نگه داره ولی دماغشو بیرون پتو !!!:D

***

کلیپسوف چیست ؟!؟
.
.
.
.
.
کلیپسوف به زمانى گفته میشه که کلیپسى در مدار زمین ، بین خورشید و ماه قرار بگیره و قسمتى از ماه براى مدتى تاریک بشه

اینم یه مطلب علمی...عمرا اگه میدونستید:D
***
دو چیز انتها ندارد:
1- ظرفیت مترو
2- وسعت کهکشان‌ها
که البته در مورد کهکشان‌ها مطمئن نیستم !:|:D

***

یه بار داشتم تو پارک قدم میزدم
که یه زنی با سگش از روبه رو اومد ، برگشت به سگش گفت:
عزیزم برو کنار بزارعمو رد شه !
الان من موندم به من عزت گذاشت یا بهم فحش داد ! O.o

***

ماشینه مامان بزرگمو دزد برد
فرداش برگردوندن و یه نامه توش گذاشتن که ما توبه کردیم و مارو حلال کن
یه بلیط مشهدم گذاشته بودن تو ماشین
مامان بزرگم رفت مشهد اومد دید خونشو خالی کردن !:|:D

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

بی نظیر بود
یه خبر دارم- اینو کسی برام فرستاده مال من نیست:ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میفته! میخواین صورت کسی رو که واقعا دوستون داره ببینین؟ اینو به 10 نفر بفرستین بعد برین به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx (این یه بازیه فرانسویه) صورت کسی که دوستون داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت این طوری نمیشه باید به 10 نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">