مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

قدیما که یخچال نبود !! + کل کل !!

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

بچه ها یه سوال بدجور ذهنمو درگیر کرده :قدیما که یخچال نبود مردم که حوصلشون سر میرفت چیکار میکردن؟

 

 

یه همایشی برای زنها به اسم چگونه با همسر خود عاشقانه زندگی کنید برگزار شده بود
تو همایش از خانومها سوال شد : چه کسانی عاشق همسرانشون هستند ؟

همه ی زنها دستاشون رو بالا بردن
سوال بعدی این بود که : آخرین باری که به همسرتون گفتید عاشقش هستید کی بود؟
بعضی ها گفتن امروز … بعضی ها گفتن دیروز… بعضی ها هم گفتند یادشون نمییاد
بعد ازشون خواستند که به همسرانشون اس ام اس بفرستند و بگن: همسر عزیزم من عاشقت هستم
همه اینکار رو کردند
ازشون دوباره درخواست کردند گوشیشون رو بدن به کناریشون تا جواب اس ام اسهایی که براشون اومد بود رو بلند بخونن
خوب یکسری از جواب اس ام اس ها رو براتون نوشتم:

- شما؟ 
عزیزم منم با منی ؟
حالا که چی ؟ بازم ماشین رو کجا کوبوندی؟
من منظورت رو متوجه نمی شم؟
باز دوباره چه دست گلی به آب دادی ؟ این سری دیگه نمی بخشمت
؟؟!!
خوب برو سر اصل مطلب ، چقدر پول لازم داری؟
من دارم خواب می بینم ؟
اگه نگی این اس ام اس رو واقعا برای کی فرستادی قول میدم یکی رو بکشم

- چطو شد ؟؟؟

- خانم اشتباهی گرفتی !

- لطفاً با من تماس بگیر !

-مـــــــن خودکشی میکنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ببین شوق غذا چه می کنه لامسب !!!!!!!!!!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۳)

 فکر میکنم قدیما چون یخچال نبود از افسردگی دق میکردن
پاسخ:
جــــیگـــــر:
اصلا شوما زندگیه بشریت بدون یخچال تصور کن!!!::f45d4::
غیرقابل تصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوره ه ه ه ه ه ه ه

پسر عمه زا :
خداییش حال میکنه این جیگره !
همه ی پست های منو جواب میده !!
خیلی هم خوب بود بخدا بعضی وقتا بی محبتی بین خانواده ها بی داد میکنه حداقل یخرده ب هم محبت کنین و از جدی بودنتون کم کنین تا دل هم دیگه رو بدست بیارین ولی خو خنده دارم بود
دمت ولرم جیگر
پاسخ:
جــــیگـــــر:

بله واقعا درسته......عاقا مهربون باشین باهم دیگه خو
ولرمی از خودتونه:d:
طفلی شوهراشون چقده ذوق مرگ شدن....
مظلوم ترینشون اونی بود که گفت عزیزم منم با منی...
پاسخ:
جـــیگــــر:

طفلیااااااااااااااااااااا:d:

پسر عمه زا :
جیگر جان از رو نری ها !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">