مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مامان مستر بین

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

مامان من آخر دموکراسیه!!!
.
.
.
.
..
وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه، مثلا میگه:
میخوای بهت بگم نفهم؟
میخوای بگم شعور نداری؟؟؟

 ***

 

گشت امنیت اخلاقی بهمون گیر داده, میخواد ماشینو ببره پارکینگ. دوستم با اعتماد به نفس

و طلبکارانه رفته جلو به پلیسه میگه: مارو ول کن بریم، میدونی من کی ام؟ نه، میدونی من کی ام؟

پلیسه میگی کی ای؟

رفیقمون میگه: من نوکر پدرتم! مارو ول کن بریم!

هیچی دیگه ولمون کرد..

***

یه نکته ای که درباره ی کارگردانهایی که مُردن هست اینه که


همشون بعد از آخرین فیلمشون مردن.

این خعلی عجیبه !!
 
 

***

به زوج های عاشق میگن مرغ عشق
ینی به زوج های مشکل دار هم میگن انگری بردز ؟
 

***

عزیز من ،
برادر من ،
داداش من ،
بی شعوری که آبنبات چوبی می سازی وسطش آدامس نمیذاری
با شمااااا هستممم 45 ساعته لیس زدم این لعنتی رو به عشق اون آدامسه !
آدامس نبود وسطش این درسته ؟
آدمی تو ؟

یعنی امشب سرتو راحت میذاری زمین میخابـــــــی ؟
 

***

مامان مستر بین

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

خیلی وبت جالبه مرسی
دیشب دوبسته کرانچی خریدم اسپانیایی یکیشو خوردم یکیشم گذاشتم بالاسرم ک امروز بخورم

از مدرسه اومدم خوشحالو خندان بسته ارو برداشتم اومدم ی راست سروقت سایت شما کرانچی خوردنو مطلب می خوندم بعد دیدم که یه چیزایی سیاهی رو کیبورد اینورو اونور میرن دقت که کردم دیدم مورچه است
حالا این وسط موندم خدایا این همه مورچه از کجا اومده که ناگهان بسته کرانچیمو نگاه کردم دیدم توش پره مورچه است(نامردا)
همه اینارو گفتم واسه اینکه مقدمه شه بگم مورچه خوردم :دی
ولی هم اکنون پدرشونو درآوردم منقرضشون کردم :دی

والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میگم که حالا این مامان مستر بین با خودش دوقلو نبودن احیانا؟! :دی
پاسخ:
دم شما گرم که هی میایی سایت ما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">